رئیس گروه تخصصی معماری

بهره گیری از نظرهای کارشناسان در حوزه معماری در دستور کار قرار دارد.

رئیس گروه تخصصی معماری با بیان این که هیئت رئیسه گروه تخصصی معماری خود را ملزم میداند که از نظرهای کارشناسین استان استفاده نماید از برگزاری میزگرد مشترک در پایان 6 ماهه اول سال خبر داد.

کد خبر: 11118 تاریخ انتشار: سه شنبه ۵ اردیبهشت ۹۶ - ۵:۴۱ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران  رئیس گروه تخصصی معماری با بیان این که هیئت رئیسه گروه تخصصی معماری خود را ملزم  میداند که از نظرهای کارشناسین استان استفاده نماید از برگزاری میزگرد مشترک در پایان ۶ ماهه اول سال خبر داد.بهره گیری از نظرهای کارشناسان در حوزه معماری

بهره گیری از نظرهای کارشناسان در حوزه معماری

بهره گیری از نظرهای کارشناسان در حوزه معماری

بهره گیری از نظرهای کارشناسان در حوزه معماری

پرژک محمدپور بعد از ظهر امروز در گردهمایی ملی معماری در شهرستان بابلسر بیان کرد: گروه تخصصی معماری استان مازندران از آذر ماه سال نودوپنج با برگزاری انتخابات فعالیت خودرا شروع کرد.

محمدپور گفت: برگزاری جلسات بصورت منظم و بررسی مسائل مربوط بمعماری از مسائلی بود که در این گروه مورد پی گیری قرار گرفت.

وی گرداوری برنامه سالیانه فعالیتهای گروه تخصصی معماری استان، بررسی و تعیین نوع بندی شهرها، برگزاری جلسه های متعدد برای تنظیم چک لیستهای کنترل نقشه طبق آخرین تغییرهای اعمال شده در ضوابط و مقررات، برگزاری جلسه ها با اعضا هیات علمی با برخی از دانشگاهیان استان مازندران، پیشنهاد انجام طرح تحقیقاتی با عنوان چگونگی واقعی سازی خدمات مهندسی  و استقبال از اجرای آن بوسیله تعدادی از استادان علمی دانشگاههای مازندران، برگزاری جلسه های ادواری با اعضای گروههای تخصصی دفاتر شهرهای استان را از اقدامات این گروه نام برد.

رئیس گروه تخصصی معماری مازندران اظهار کرد: برای بررسی و پی گیری مشکلهای معماری دفاتر، مواردی بود که از طرف هیئت مدیره به گروه تخصصی ارجاع داده شدکه بوسیله گروه تخصصی معماری مازندران پی گیری گردید.

وی ادامه داد: برگزاری جلسه های هماهنگی برای برنامه‌ریزی گردهمایی بزرگ روز معمار در مازندران نیز از سایر اقدامات این گروه تخصصی در نظام مهندسی ساختمان مازندران بود.

محمدپور در خاتمه گفت: هیئت رئیسه گروه تخصصی معماری خود را ملزم  میداند که از نظرهای کارشناسین استان استفاده نماید و بهمین منظور با هماهنگی ایجاد شده در پایان تابستان میزگرد مشترکی در ارتباط با حوزه معماری قرار است که برگزار گردد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران

 

پاسخنامه آزمون نظام مهندسی برق طراحی اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ اردیبهشت ۹۶
1523 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0