رئیس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان

نظام مهندسی به بنگاه کاریابی تبدیل شده است

رئیس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: مساله ارجاع کار در سازمان نظام مهندسی یکی ازمسائل چالش برانگیزی است که سازمان نظام مهندسی بیش از رسالت خود در حال ساماندهی و تولید اشتغال برای مهندسان است.نظام مهندسی به بنگاه کاریابی تبدیل شده است

کد خبر: 7507 تاریخ انتشار: شنبه ۱۶ بهمن ۹۵ - ۵:۵۷ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رئیس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: مساله ارجاع کار در سازمان نظام مهندسی یکی ازمسائل چالش برانگیزی است که سازمان نظام مهندسی بیش از رسالت خود در حال ساماندهی و تولید اشتغال برای مهندسان است.نظام مهندسی به بنگاه کاریابی تبدیل شده است

نظام مهندسی به بنگاه کاریابی تبدیل شده است

نظام مهندسی به بنگاه کاریابی تبدیل شده است

نظام مهندسی به بنگاه کاریابی تبدیل شده است

فرج اله رجبی در نشستی خبری که برای اولین بار با اصحاب رسانه در دور هفتم برگزار می شد در پاسخ به سئوال خبرنگار مبنی بر اینکه اصلاح قوانین نظام مهندسی تا چه زمانیبه طول خواهد کشید و ایا در تنظیم قوانین به تنقیح قوانین نیز می پردازید؟ گفت:ما برای تنقیح قوانین در مجلس قانون داریم و کمیسیون عمران تلاش دارد از همه گروه های ذینفع برای اصلاح قانون استفاده کند. در نتیجه فرآیند اصلاح مقررات مقداری زمان بر و مشکل می شود اما امیدواریم اصلاحیه قانون ظرف دو ماه آینده به صحن مجلس بیاید.
وی در پاسخ به سئوال دوم خبرنگار عصر اقتصاد مبنی بر اینکه چرا فعالیت های سازمان نظام مهندسی تحت شعاع ارجاع کار قرار گرفته است و سیاست شما برای تعدیل این امر چه خواهد بود؟ گفت: در قانون چنین وظیفه ای برای سازمان تعیین نشده ولی ما در کل کشور بار فرآیندها و عملکردها را در جاهای دیگر به دوش می کشیم.


وی یادآور شد: هم اکنون بسیاری از دانشجویان در مقاطع مختلف مهندسی به تحصیل می پردازند. ظرف پنج سال گذشته تعداد مهندسان دو برابر شده و پنج سال آینده یک میلیون مهندس خواهیم داشت که آمار وحشتناکی است. یک کلمه در باب اشتغال برای ما تعریف نشده اما تنسیق شاغلان را بر عهده گرفته ایم و این حسنی است که عیب نشان داده می شود.
رجبی با انتقاد از اینکه امروز سازمان نظام مهندسی تبدیل به بنگاه کار شده، گفت: ما مدیریت اشتغال را انجام می دهیم

منبع: عصر اقتصاد

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ بهمن ۹۵
1006 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0