هم افزایی مهندسان صنعت ساختمان عاملی جهت به حداقل رساندن اتلاف انرژی هم افزایی مهندسان صنعت ساختمان عاملی جهت به حداقل رساندن اتلاف انرژی

هم افزایی مهندسان صنعت ساختمان عاملی جهت به حداقل رساندن اتلاف انرژی

هم افزایی مهندسان صنعت ساختمان عاملی جهت به حداقل رساندن اتلاف انرژی ، است. اتلاف انرژی در ساختمانها، منابع انرژی کشور را به یغما می برد

کد خبر: 010218007 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۱ - ۳:۱۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، هم افزایی مهندسان صنعت ساختمان عاملی جهت به حداقل رساندن اتلاف انرژی ، است. اتلاف انرژی در ساختمانها، منابع انرژی کشور را به یغما می برد

هم افزایی مهندسان صنعت ساختمان عاملی جهت به حداقل رساندن اتلاف انرژی

هم افزایی مهندسان صنعت ساختمان عاملی جهت به حداقل رساندن اتلاف انرژی
هم افزایی مهندسان صنعت ساختمان اتلاف انرژی را به حداقل می رساند
آلوستانی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان بیان کرد: علاوه بر ارتقای توانمندیهای حوزه نظارت و اجرا در ساختمان تلاش میکنیم با هم افزایی مهندسان مقوله اتلاف انرژی را به حداقل برسانیم.
محمدرضا آلوستانی گفت: در حال حاضر عدم رعایت الزامات اجرایی ساختمانها به لحاظ مصرف انرژی، وجود مصالح غیراستاندارد و غیرمنطبق با شرایط اقلیمی مناطق مختلف کشور منجر به اتلاف انرژی زیادی در ساختمانها شده است.
وی ادامه داد: اتلاف انرژی در ساختمانها، منابع انرژی کشور را به یغما می برد، باید با هم افزایی بین رشته های مختلف مهندسی در صنعت ساختمان درصد اتلاف انرژی را کاهش دهیم.
وی گفت: طبق برآوردهای انجام شده، با اجرای مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان و صرفه‌جویی در مصرف انرژی که شامل عایق‌کاری حرارتی پوسته خارجی ساختمان و کاربرد سامانه‌ های کنترل هوشمند تجهیزات تاسیساتی است، حدود سی درصد در مصرف انرژی ساختمان صرفه‌جویی می شود.
وی، فرهنگ سازی را یکی از راههای جلوگیری از اتلاف انرژی در بخش ساختمان عنوان کرد و افزود: در کنار راه‌کارهای فنی و ملاحظات و مهندسی باید در حوزه فرهنگ سازی تلاشهای گسترده تری انجام دهیم.
منبع: بازار

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ اردیبهشت ۰۱
346 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0