نشست هم اندیشی به منظور تبادل نظر پیرامون مشکلات شرکتهای فعال در عرصه آسانسور ایلام نشست هم اندیشی به منظور تبادل نظر پیرامون مشکلات شرکتهای فعال در عرصه آسانسور ایلام

نشست هم اندیشی به منظور تبادل نظر پیرامون مشکلات شرکتهای فعال در عرصه آسانسور ایلام

نشست هم اندیشی به منظور تبادل نظر پیرامون مشکلات شرکتهای فعال در عرصه آسانسور ایلام ، با حضور معاونین و کارشناسان مربوطه درسازمان صنعت،معدن و تجارت استان برگزار گردید

کد خبر: 010216003 تاریخ انتشار: جمعه ۱۶ اردیبهشت ۰۱ - ۱۱:۱۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نشست هم اندیشی به منظور تبادل نظر پیرامون مشکلات شرکتهای فعال در عرصه آسانسور ایلام ، با حضور معاونین و کارشناسان مربوطه درسازمان صنعت،معدن و تجارت استان برگزار گردید

نشست هم اندیشی به منظور تبادل نظر پیرامون مشکلات شرکتهای فعال در عرصه آسانسور ایلام

نشست هم اندیشی به منظور تبادل نظر پیرامون مشکلات شرکتهای فعال در عرصه آسانسور ایلام

نشست هم اندیشی شرکتهای فعال در عرصه آسانسور استان برگزار گردید.

نشست هم اندیشی به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون مشکلات شرکتهای فعال در عرصه آسانسور استان ایلام با حضور معاونین و کارشناسان مربوطه درسازمان صنعت،معدن و تجارت استان برگزار گردید.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام توصیه های لازم در مورد جلوگیری از بروز مشکلات در زمینه آسانسور مطرح کرد و افزود: نصب آسانسور استاندارد در کلیه ساختمانهای استان ضروری است.

عبدالرضا ابوقداره هدف از اجرای این نشست را آشنایی با روند کار و جمع بندی در اجرای آسانسور عنوان کرد و گفت: اکیپهای نصب شاسی آسانسور باید ساماندهی و  زیر نظر شرکتهای فعال در عرصه آسانسور قرار گیرد.

ابوقداره تصریح کرد: می بایست اقدامات انجام شده  مورد تائید شرکت مربوطه قرار گیرد تا از تخریب به دلیل نقص اجرا جلوگیری گردد.

وی با بیان اینکه نظارت کافی از طریق ناظر تاسیسات ساختمان به طور مستمر انجام گیرد، گفت: نماینده فنی کارفرما کلیه مراحل اجرای کار را کنترل کند که قطعات براساس قرارداد از طرف شرکت اسانسور خریداری و نصب شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام ادامه داد: شرکتهای طرف قرارداد باید با تشکیل سندیکا و استفاده از تجربیات یک‌دیگر مشکلات کاری خود را مرتفع کنند.

لازم به ذکر است که در این نشست زرگوش معاون امور صنایع  سازمان صمت استان و مجتبی پالیزبان رئیس اجرای استاندارد اداره کل استاندارد در این نشست دیدگاههای خود را مطرح کردند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ اردیبهشت ۰۱
328 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0