جلسه هم‌اندیشی رشته معماری با حضور سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان جلسه هم‌اندیشی رشته معماری با حضور سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان

جلسه هم‌اندیشی رشته معماری با حضور سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان

جلسه هم‌اندیشی رشته معماری با حضور سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان ، نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی و اساتید این حوزه در ۶ اردیبهشت ماه به مناسبت بزرگداشت روز معمار برگزار شد

کد خبر: 010210007 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۱ - ۷:۴۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جلسه هم‌اندیشی رشته معماری با حضور سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان ، نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی و اساتید این حوزه در ۶ اردیبهشت ماه به مناسبت بزرگداشت روز معمار برگزار شد

جلسه هم‌اندیشی رشته معماری با حضور سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان

جلسه هم‌اندیشی رشته معماری با حضور سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان
جلسه هم‌اندیشی رشته معماری با حضور سرپرست سازمان و اساتید این حوزه در ۶ اردیبهشت ماه به مناسبت بزرگداشت روز معمار
جلسه هم‌اندیشی رشته معماری با حضور سرپرست سازمان و اساتید این حوزه در ششم اردیبهشت ماه بصورت حضوری و مجازی در محل سالن جلسات سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار گردید.
جلسه ابتدا با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و نواختن سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران و سپس خیرمقدم و ایراد سخنان کوتاه سرپرست سازمان و تبریک بزرگداشت روز معمار شروع شد.
بعد از آن مهدوی نژاد استاد معماری، چالش‌های آینده این رشته و سناریوهای معماری آینده را شرح دادند و در ادامه مستندی که با عنوان “جا و بی‌جا” روایتی از معمار و معماری، به کوشش مهندس ابراهیم‌زاده عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران تهیه شده بود پخش گردید.
بعد از آن سعیدی پور بنیان گذار آکادمی معماری، توضیحات تکمیلی خود را از فرصت ‌هایی که در حوزه آموزش و ارتقاء دانش مهندسان وجود دارد و نقشی که سازمان می‌تواند ایفا کند ارائه کردند.
سپس طاهره نصر عضو شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان دوره هشتم، ضمن ارائه گزارش از عملکرد سازمان در این حوزه و دغدغه ‌های مهندسان معمار عضو سازمان، به مطالبات و پیشنهادهای اعضای هیات مدیره معمار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ‌ها پرداختند.
در آخر دوباره، شکیب ضمن پاسخگویی به نظرات اعضا و جمع بندی آنها، پیشنهادها و راه کارهای خود را در این حوزه ارائه کرد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ اردیبهشت ۰۱
387 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0