نشست هم اندیشی اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در کرج نشست هم اندیشی اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در کرج

نشست هم اندیشی اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در کرج

نشست هم اندیشی اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در کرج ، برگزارگردید. پس از آن بررسی بندهای اصلاحی قانون با اعلام نظر شرکت کنندگان در نشست شروع شد

کد خبر: 010126001 تاریخ انتشار: جمعه ۲۶ فروردین ۰۱ - ۶:۵۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نشست هم اندیشی اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در کرج ، برگزارگردید. پس از آن بررسی بندهای اصلاحی قانون با اعلام نظر شرکت کنندگان در نشست شروع شد

نشست هم اندیشی اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در کرج

نشست هم اندیشی اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در کرج
نشست هم اندیشی اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در کرج برگزارگردید
روسا و اعضای هیات مدیره سازمان های نظام مهندسی استانهای کشور در نشستی یکروزه به میزبانی البرز بندهای اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
روز ۴ شنبه هفدهم فروردین ماه ۱۴۰۱ با حضور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، برخی از اعضا و مشاوران شورای مرکزی، روسا و جمعی از اعضای هیات مدیره سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانهای کشور پیش نویس اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در کرج مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
در این نشست که به میزبانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز و هم‌زمان بصورت حضور و آنلاین برگزار گردید، در ابتدا، خیری رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز ضمن خیر مقدم به میهمانان ابراز امیدواری کرد این نشستها نتایج مفیدی برای همه ذی نفعان قانون داشته باشد.
حمزه شکیب رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور نیز در سخنانی با اشاره به جلسات برگزار شده بمنظور بررسی و ارایه پیشنهادات اصلاحی برای ارایه به مجلس شورای اسلامی، میزبانی استان‌ها از این نشستها را موجب حضور جدی کارشناسان استانها در این زمینه برشمرد و از میزبانان تشکر کرد.
در ادامه فرج زاده ها، مشاور عالی ریاست سازمان نظام مهندسی کشور در امور قوانین، مقررات و آیین نامه ها با اشاره به این نکته که در این نشست بررسی ادامه بندهای پیش نویس اصلاحیه قانون در دستور کار قراردارد، به ارایه گزارشی از میزان مشارکت استانها در این مورد پرداخت.
پس از آن بررسی بندهای اصلاحی قانون با اعلام نظر شرکت کنندگان در نشست شروع شد.
از جمله مباحث بیان شده در این نشست موضوع مسوولیت و جرایم کیفری مهندسان ناظر بود که مورد تاکید همه شرکت کنندگان قرار گرفت.
هم‌چنین تغییر ساختار شورای انتظامی و تعدد شعبه های این شورا و همه جوانب این تغییر از جمله بار مالی سنگین این تغییرات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
لازم به ذکر است در این نشست بندهای ۱۵ الی ۱۸ پیش نویس اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مورد بحث قرار گرفت و با جمع بندی این نشست و نشست ۲ روزه گیلان نتایج به دست آمده به مجلس شورای اسلامی ارایه خواهد شد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ فروردین ۰۱
243 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0