نشست هم‌اندیشی ریاست و هیات مدیره سازمان با اعضاء كمیته‌ آموزش سازمان نشست هم‌اندیشی ریاست و هیات مدیره سازمان با اعضاء كمیته‌ آموزش سازمان

نشست هم‌اندیشی ریاست و هیات مدیره سازمان با اعضاء كمیته‌ آموزش سازمان

نشست هم‌اندیشی ریاست و هیات مدیره سازمان با اعضاء كمیته‌ آموزش سازمان ، برگزار شد. آموزش و ارتقای سطح دانش فنی مهندسان در اولویت دستور کار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قرار دارد

کد خبر: 010409017 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۹ تیر ۰۱ - ۱:۴۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نشست هم‌اندیشی ریاست و هیات مدیره سازمان با اعضاء كمیته‌ آموزش سازمان ، برگزار شد. آموزش و ارتقای سطح دانش فنی مهندسان در اولویت دستور کار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قرار دارد

نشست هم‌اندیشی ریاست و هیات مدیره سازمان با اعضاء كمیته‌ آموزش سازمان

نشست هم‌اندیشی ریاست و هیات مدیره سازمان با اعضاء كمیته‌ آموزش سازمان
نشست هم‌اندیشی ریاست و هیات مدیره سازمان با اعضاء كمیته‌ آموزش سازمان
در نشست هم‌اندیشی ریاست و هیات مدیره سازمان در تاریخ با اعضاء كمیته‌ آموزش مطرح گردید:
آموزش و ارتقای سطح دانش فنی مهندسان در اولویت دستور کار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قرار دارد.
نشست کمیته آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با حضور ریاست سازمان؛ جهانبازی و نمایندگان هیات مدیره در کمیته آموزش مهرداد موحدپور و سعیدوحید مهر برگزار گردید.
کامران جهانبازی در این جلسه ضمن خیر مقدم و خوشامدگویی تصریح کرد: طبق اهداف قانون نظام مهندسی ساختمان ؛ آموزش و پژوهش، ارتقای سطح دانش فنی مهندسان در راس فعالیتها و از اولویتهای این سازمان قرار گرفته است.
جهانبازی تصریح کرد: به‌ علت اینکه در دانشگاه‌ ها بیشتر نکات و مباحث تئوری آموزش داده می‌ شود مهندسان نیازمند آموزش و استفاده از تجربیات اجرایی هستند که تحقق این امر با همکاری و همدلی اعضا هیات مدیره، اعضا کمیته آموزش و پژوهش سازمان با دانشگاههای استان امکانپذیر خواهد بود چرا که تعامل دانشگاه و نظام مهندسی موجب توسعه صنعت ساختمان می گردد.
تعیین و ابلاغ تقویم آموزشی سالانه، برگزاری مستمر دوره های آموزشی با سرفصلهای باز و برای رشته های تخصصی هفت گانه با نگاهی نو به توسعه و علم روز و هم‌چنین ارتقاء دانش تخصصی مهندسان استان از مهمترین مصوبات این نشست بود.
در ادامه جلسه سایر اعضای حاضر پیرامون دستور کار جلسه به اظهارنظر پرداختند و راه‌کارهای اجرایی و پیشنهادات خود را ارائه کردند.
لازم به ذکر است در خاتمه این نشست به اتفاق آرا، علی محمد روستا به عنوان رئیس کمیته آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب گردید.
در خاتمه نشست نیز ضمن تقدیر و تشكر از اعضای كمیته در دوره قبل، احكام اعضای جدید از طرف کامران جهانبازی رئیس سازمان اعطاء شد.
بر پایه این گزارش، هم اکنون ثبت نام از همه متقاضیان و علاقه مندان دوره های آموزشی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آغاز شده است.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ تیر ۰۱
253 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0