نشست هم‌اندیشی اعضای شورای شهر شهریار با مسؤلین دفتر نمایندگی سازمان نشست هم‌اندیشی اعضای شورای شهر شهریار با مسؤلین دفتر نمایندگی سازمان

نشست هم‌اندیشی اعضای شورای شهر شهریار با مسؤلین دفتر نمایندگی سازمان

نشست هم‌اندیشی اعضای شورای شهر شهریار با مسؤلین دفتر نمایندگی سازمان ، در این شهر روز گذشته برگزار گردید. مشی سردار سلیمانی برای تکریم مراجعین نصب‌العین سازمان است

کد خبر: 000625007 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۵ شهریور ۰۰ - ۶:۵۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نشست هم‌اندیشی اعضای شورای شهر شهریار با مسؤلین دفتر نمایندگی سازمان ، در این شهر روز گذشته برگزار گردید. مشی سردار سلیمانی برای تکریم مراجعین نصب‌العین سازمان است

نشست هم‌اندیشی اعضای شورای شهر شهریار با مسؤلین دفتر نمایندگی سازمان

نشست هم‌اندیشی اعضای شورای شهر شهریار با مسؤلین دفتر نمایندگی سازمان
هم‌اندیشی با نمایندگان شورای شهر شهریار؛ کریمی: مشی سردار سلیمانی برای تکریم مراجعین نصب‌العین سازمان است
نشست هم‌اندیشی اعضای شورای شهر شهریار با مسؤلین دفتر نمایندگی سازمان در این شهر روز گذشته برگزار گردید.
در این مراسم طرفین ضمن بررسی راه‌کارهای توسعه صنعت ساختمان، بر لزوم تسهیل‌‌گری امورات مردم و اعضای سازمان تأکید و تصریح گردید.
اعضای شورای شهر شهریار در این نشست از اتفاقات پیش‌آمده در ماه‌ های اخیر برای تسهیل امورات سازندگان ساختمان و پاسخگویی به ارباب‌رجوع ابراز رضایت کردند.
مسعود کریمی سرپرست دفتر نمایندگی شهریار نیز ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورای شهر، خواستار همکاری ‌های گسترده فی‌مابین برای جلب هرچه بیشتر رضایت اعضا شد.
کریمی با اشاره به این‌که فرهنگ شهید سلیمانی‌ ها‌، «پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع» است؛ بیان داشت: مشی حاج قاسم امروز برای ارتقای رضایت اعضا پیش چشمان ما است.
وی در این نشست با اشاره به جابجایی محل دفتر نمایندگی سازمان به خیابان ولیعصر شهریار نزدیک شهرداری، این اقدام را گامی اساسی جهت افزایش رضایت‌مندی مراجعین دانست.
سرپرست دفتر نمایندگی سازمان در شهریار هم‌چنین با تأکید بر اینکه در دوران جدید به هیچ مهندس یا شرکت حقوقی غیربومی کار ارجاع نشده، گفت: همین سخت‌گیری‌ها می ‌تواند موجبات ارتقای رضایت اعضا را فراهم کند.
کریمی هم‌چنین در پاسخ به دعوت اعضای شورای شهر برای حضور در میان مردم و پاسخگویی بی‌واسطه به آنها، لبیک گفته و وعده داد در تمام برنامه‌ های ملاقات مردمی شهرداری حاضر گردد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ شهریور ۰۰
361 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0