توقف اجرای ماده بیست و هفتم قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان از زبان علی اکبر بالاگر توقف اجرای ماده بیست و هفتم قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان از زبان علی اکبر بالاگر

توقف اجرای ماده بیست و هفتم قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان از زبان علی اکبر بالاگر

توقف اجرای ماده بیست و هفتم قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان از زبان علی اکبر بالاگر ، بیان شد. توقف اجرای ماده ۲۷ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان از موازی کاری در حوزه کارشناسی جلوگیری می‌کند

کد خبر: 000409005 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ تیر ۰۰ - ۱۲:۳۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، توقف اجرای ماده بیست و هفتم قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان از زبان علی اکبر بالاگر ، بیان شد. توقف اجرای ماده ۲۷ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان از موازی کاری در حوزه کارشناسی جلوگیری می‌کند

توقف اجرای ماده بیست و هفتم قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان از زبان علی اکبر بالاگر

توقف اجرای ماده بیست و هفتم قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان از زبان علی اکبر بالاگر
رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی بیان کرد؛
توقف اجرای ماده بیست و هفتم قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان
علی اکبر بالاگر اظهار داشت: توقف اجرای ماده ۲۷ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان از موازی کاری در حوزه کارشناسی جلوگیری می‌کند.
وی ادامه داد: پی‌گیری‌های طهماسب مظاهری رئیس شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری و همکاران او به ویژه غلام‌رضا هوایی و توقف اجرای ماده بیست و هفت قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان قابل تقدیر است.
بالاگر افزود: تداخل در امور و موازی کاری یکی از مشکلات مطرح در ساختار اداری کشور است که متأسفانه در حوزه کارشناسی نیز قابل مشاهده بوده و در روند حل و فصل اصولی و نظام مند مشکلات حقوقی مردم و سازمان‌های مختلف ایجاد مشکل می ‌کند.
رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی تصریح کرد: همکاری‌ های تنگاتنگ و هدفمند کارشناسی و مهندسی در حوزه‌های مستقل تشکیلاتی و فقدان تداخل به ایجاد هم افزایی و بهبود امور منجر خواهد شد.
بالاگر به ارتباط معنی دار کانون کارشناسان رسمی دادگستری و سازمان نظام مهندسی اشاره کرد و گفت: بسیاری از اعضای سازمان نظام مهندسی بعنوان کارشناس رسمی عضو کانون ‌های کارشناسان رسمی دادگستری بوده و به ارائه خدمات مشغول هستند.
وی افزود: موازی کاری در حوزه کارشناسی چیزی نیست که مطلوب باشد و در استان ما نیز موضوعیت ندارد و کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی با ۱۵۰۰ کارشناس در شصت و هفت رشته مختلف قادر است به نیازهای کارشناسی منطقه پاسخ دهد.
رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی گفت: دیوان عدالت اداری بر اساس شکایت شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری و طبق قرار شماره ۱۴۰۰۳۱۹۲۰۰۰۰۳۹۴۷۳۶ مورخ سی و یک خرداد امسال دستور توقف اجرای ماده بیست و هفتم قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب ۱۳۷۴ را صادر کرده است.
وی خاطر نشان ساخت: پی‌گیری‌های متعهدانه و دلسوزانه شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری در تأمین منافع و مصالح کارشناسان رسمی دادگستری از هر لحاظ شایسته تمجید و تکریم است.
منبع: خبرگزاری مهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ تیر ۰۰
513 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0