حمایت از شرکت‌های مهندسی اولویت اصلی پیشرفت استان اردبیل است حمایت از شرکت‌های مهندسی اولویت اصلی پیشرفت استان اردبیل استحمایت از شرکت‌های مهندسی اولویت اصلی پیشرفت استان اردبیل است

حمایت از شرکت‌های مهندسی اولویت اصلی پیشرفت استان اردبیل است

حمایت از شرکت‌های مهندسی اولویت اصلی پیشرفت استان اردبیل است ، حمایت از شرکت‌های مهندسی داخل استان اردبیل و افزایش توان آنها ضروری و اولویت اصلی در برنامه‌های پیشرفت استان اردبیل است

کد خبر: 021209002 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ اسفند ۰۲ - ۸:۵۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار فرهنگی، حمایت از شرکت‌های مهندسی اولویت اصلی پیشرفت استان اردبیل است ، حمایت از شرکت‌های مهندسی داخل استان اردبیل و افزایش توان آنها ضروری و اولویت اصلی در برنامه‌های پیشرفت استان اردبیل است

حمایت از شرکت‌های مهندسی اولویت اصلی پیشرفت استان اردبیل است

حمایت از شرکت‌های مهندسی اولویت اصلی پیشرفت استان اردبیل است
استاندار اردبیل:
حمایت از شرکت‌های مهندسی اولویت اصلی پیشرفت استان اردبیل است
استاندار اردبیل بیان کرد: حمایت از شرکت‌های مهندسی داخل استان اردبیل و افزایش توان آنها ضروری و اولویت اصلی در برنامه‌های پیشرفت استان اردبیل است.
سید حامد عاملی پیش از ظهر ۲شنبه در نشست با اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل، اظهار کرد: دولت از افزایش توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مجموعه نظام مهندسی پشتیبانی می‌کند.
استاندار اردبیل با قدردانی از تلاش‌های مهندسان بیان داشت: حمایت از شرکت‌های مهندسی داخل استان اردبیل و افزایش توان آنها ضروری و اولویت اصلی در برنامه‌های پیشرفت استان بوده و این حمایت منجر به افزایش ظرفیت و توانمندی‌های اجرایی استان می‌گردد.
وی با تشریح نقش ساخت و ساز در رشد اقتصادی و افزایش تولید استان افزود: یکی از مؤلفه‌های لازم برای رشد اقتصادی جامعه، رونق ساخت و ساز بوده که آثار اشتغالزایی و افزایش درآمد عمومی جامعه را در پی خواهد داشت.
استاندار اردبیل با اشاره به اظهارات اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان، بر آمادگی استانداری برای تأمین نیازهای مهندسان به ویژه در حوزه مسکن تأکید کرد.
منبع: خبرگزاری مهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ اسفند ۰۲
133 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0