حمايت نظام مهندسي معدن ايران از فاطمي‌امين، وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت حمايت نظام مهندسي معدن ايران از فاطمي‌امين، وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت

حمايت نظام مهندسي معدن ايران از فاطمي‌امين، وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت

حمايت نظام مهندسي معدن ايران از فاطمي‌امين، وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت ، اعلام شد. آخرين سمت فاطمي امين، قائم‌مقام آستان قدس رضوي بود

کد خبر: 000602002 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲ شهریور ۰۰ - ۱۰:۰۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، حمايت نظام مهندسي معدن ايران از فاطمي‌امين، وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت ، اعلام شد. آخرين سمت فاطمي امين، قائم‌مقام آستان قدس رضوي بود

حمايت نظام مهندسي معدن ايران از فاطمي‌امين، وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت

حمايت نظام مهندسي معدن ايران از فاطمي‌امين، وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت
اعلام حمايت سازمان نظام مهندسي معدن ايران از فاطمي‌امين
سازمان نظام مهندسي معدن ايران در پيامي خطاب به نمايندگان مجلس شوراي اسلامي حمايت خود را از «سيدرضا فاطمي‌امين» گزينه پيشنهادي تصدي وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام نمود.
از سازمان نظام مهندسي معدن ايران، در اين پيام آمده است: معدن بعنوان حلقه نخست زنجيره‌هاي متنوع توليدي و صنعتي، در صورتي مي‌ تواند بعنوان موتور محرك اقتصاد پايدار و مقاوم عمل كند كه همه امور از پي‌جويي و اكتشاف تا استخراج و فرآوري و متالورژي، مبتني بر اصول مهندسي و علمي و درخور ظرفيت آن طرح‌ريزي و اجرا شود. در اين حالت اين بخش ظرفيت آن را خواهد داشت تا زمينه‌ساز توسعه صنعتي و اقتصادي بوده و از بسياري از مشكلات حال حاضر كشور گره گشايي كند.
در ادامه پيام آمده است: طبق اصول علمي اثبات شده، هيچ متغيري موثرتر از رعايت اصول مهندسي متضمن سرمايه‌گذاري ايمن و توجيه‌پذيري اقتصادي آن نيست. در اين زمينه ظرفيت عظيم فني و مهندسي سازمان نظام مهندسي معدن در عرصه طراحي برنامه ‌ها و حسن اجرا و نظارت طرح ‌هاي اجرايي، فرصت مناسبي در اختيار دستگاه ‌هاي تصميم ساز و اجرايي قرار مي‌ دهد تا با بهره‌گيري از آن، موجبات افزايش بهره‌وري و تقويت امنيت اقتصادي سرمايه‌گذاري بنگاه‌ هاي فعال را فراهم كند و با اين شرط امكان صيانت بهينه از ذخاير معدني خدادادي فراهم آمده و عوارض بديهي معدن‌كاري در حوزه‌ هاي ايمني، بهداشت و محيط زيست با استاندارد بالاتري در كنترل دستگاههاي مسوول قرار خواهند گرفت.
در ادامه پيام تاكيد شده، با علم بر ظرفيت ‌ها و چالش ‌هاي پيش روي بخش معدن و صنايع معدني كشور و بعد از مطالعه دقيق برنامه ها و شنيدن مهم ترين نظرات و بيانات فاطمي‌امين به قطعيت اعلام مي ‌كنيم كه از جميع جهات تعهدي، تخصصي، كارآمدي و روحيه انقلابي، وي بهترين گزينه براي تصدي مسووليت وزارت صنعت، معدن و تجارت و اجراي برنامه هاي موثر آن است.
در پایان پيام آمده است: با قدرداني از رييس جمهوري بابت اين حسن انتخاب، اميدواريم با درايت تخصصي و تدبير انقلابي نمايندگان، فرصت بهره‌گيري بخش از خدمات فاطمي‌امين فراهم و اجراي برنامه‌هاي موثر وي در حوزه صنعت، معدن و تجارت، حمايت ويژه گردد تا به فضل خداوند در مسير توسعه صنعتي و اقتصادي كشور تعالي و تسريع انجام گردد.
«سيد رضا فاطمي‌امين» كه در سال ۱۳۵۳ در شاهرود متولد شده، تحصيلات دانشگاهي خود را در سال ۱۳۷۱ در رشته الكترونيك دانشگاه فردوسي مشهد آغاز كرد و دكتراي مديريت راهبردي دانش دارد.
از جمله سوابق اجرايي وي مي ‌توان به عضويت در هيات نمايندگان اتاق بازرگاني، معاون وزير صنعت، معدن و تجارت، رييس ستاد تحول صنايع و معادن و مشاور و مدير سرمايه‌گذاري و مشاركت‌هاي آستان قدس رضوي اشاره نمود.
آخرين سمت فاطمي امين، قائم‌مقام آستان قدس رضوي بود كه پيش از آن مديرعامل سازمان اقتصادي آستان قدس رضوي بوده است.
از جمله ديگر سوابق كاري فاطمي‌امين، مجري پروژه شهر سالم مشهد، رييس ستاد تحول صنايع و معادن، مجري طرح نوسازي خودروهاي فرسوده كشور، عضو هيات عامل سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران (ايدرو)، معاون برنامه‌ريزي، توسعه و فناوري وزارت صنايع و معادن، سخنگوي وزارت صنايع و معادن، مشاور دستيار ويژه رييس‌جمهوري و رييس پروژه‌ هاي اقتصادي- توليدي، قابل اشاره است.
منبع: دنیای معدن

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ شهریور ۰۰
578 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0