تخلف مهندسان ناظر در کمیسیون ماده 100 اقبال شاکری خبر داد:

نظارت بر گودهای نا ایمن پایتخت بعهده سازمان نظام مهندسی است / ضرورت ایمن سازی گود میدان امام خمینی (رحمه الله)

ریاست کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: نکته ای که در ارتباط با ایمن سازی سایر گودهای تهران وجود دارد اینست که سازمان نظام مهندسی در حال نظارت دائم است.

کد خبر: 960516004 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ مرداد ۹۶ - ۶:۴۷ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،ریاست کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: نکته ای که در ارتباط با ایمن سازی سایر گودهای تهران وجود دارد اینست که سازمان نظام مهندسی تهران   در حال نظارت دائم است.نظارت بر گودهای نا ایمن پایتخت بعهده سازمان نظام مهندسی

نظارت بر گودهای نا ایمن پایتخت بعهده سازمان نظام مهندسی

سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران

نظارت بر گودهای نا ایمن پایتخت بعهده سازمان نظام مهندسی

اقبال شاکری ریاست کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، در مورد ایمن سازی گود میدان امام خمینی(رحمه الله) عنوان کرد: کمیسیون عمران شورای شهر ۲ نامه به معاون فنی عمرانی زده است و منتظر این هستیم که این معاون پاسخ گوی نامه های شورای شهر درمورد ایمن سازی این گود باشد.
شاکری ادامه داد: نکته ای که در ارتباط با ایمن سازی دیگر گودهای تهران وجود دارد اینست که سازمان نظام مهندسی در حال نظارت دائم است. البته گود میدان امام به علت آن که زمان زیادی از ایمن سازی آن میگذرد، بایستی هرچه سریعتر تعیین تکلیف گردد.
وی با اشاره به اینکه از معاون فنی عمرانی شهرداری خواستیم که ظرف مدت این هفته موارد ایمن سازی و مقاومسازی گود هرچه سریعتر تعیین تکلیف گردد. البته ناگفته نماند به علت آن که لوله آب از زیر این گود عبور کرده است، این احتمال وجود دارد که گود ریزش داشته باشد.


رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در ادامه اظهار کرد: طبق بررسیهای صورت گرفته حدود دوازده متر گود برداری در فاصله یک متری از گود خانه شهر در حال انجام است که سبب قطع شدن چهل عدد از نیلینگهای محافظ گود خانه شهر شده که با توجه به طی شدن حدود دو سال و نیم از عمر سازه نگهبان گود خانه شهر، انجام این عملیات عمرانی در مجاورت این گود نگران کننده است.
منبع : تهران پرس

 

کیلد آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی طراحی اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ مرداد ۹۶
1099 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0