نظارت بر گود برداری ‌های خطرناک بعهده نظام مهندسی کاظمی مطرح کرد:

نظارت بر گود برداری ‌های خطرناک بعهده نظام مهندسی است

بازرس ارشد نظام مهندسی ساختمان استان تهران بیان کرد: نظارت بر گود برداری ها و جلوگیری از وقوع خطرات احتمالی آن بعهده سازمان نظام مهندسی ساختمان است.

کد خبر: 960603001 تاریخ انتشار: جمعه ۳ شهریور ۹۶ - ۸:۵۰ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی،بازرس ارشد نظام مهندسی ساختمان استان تهران بیان کرد: نظارت بر گود برداری ها و جلوگیری از وقوع خطرات احتمالی آن بعهده سازمان نظام مهندسی ساختمان است.نظارت بر گود برداری ‌های خطرناک بعهده نظام مهندسی

نظارت بر گود برداری ‌های خطرناک بعهده نظام مهندسی

نظارت بر گود برداری ‌های خطرناک بعهده نظام مهندسی

نظارت بر گود برداری های خطرناک بعهده نظام مهندسی است .

کاظمی بازرس ارشد سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، با تاکید بر این که عمق گود برداری ‌ها و میزان آن به شهرداری‌ ها مربوط می ‌شود و میزان تراکم و جواز را شهرداری مشخص می‌ کند،اظهار داشت: نظارت بر گود برداری ها و جلوگیری از وقوع خطرات احتمالی آن بعهده سازمان نظام مهندسی ساختمان بشمار میرود.

بازرس ارشد نظام مهندسی ساختمان استان تهران با اشاره به این که با افزایش کیفیت ساخت و ساز‌ها میزان تلفات جانی و مالی نیز به شدت کاهش یافته،تصریح کرد: این سازمان متولی مقررات ملی ساختمان است و به قسمت صدور جواز کاری ندارند این سازمان مجری و ناظر چگونگی رعایت مقررات را کنترل میکنند.

کاظمی خاطر نشان  کرد: هر ماه پانصد بازدید از ساختمان‌ های دارای جواز ساخت انجام می ‌شود. بعد از تمام شدن کار، شناسنامه فنی و ملکی ساختمان توسط سازمان‌ هایی مختلف از جمله سازمان نظام مهندسی، وزارت راه وشهرسازی و سازمان نظام کاردانی صادر می گردد.

نظارت بر گود برداری ‌های خطرناک بعهده نظام مهندسی

وی یاد آور شد: همواره در این بازرسیها پروژه ها شامل ساختمان هایی در مراحل مختلف از تخریب تا گود برداری است و بسته به نوع پروژه، همکاران بازرس در آن اقدامات لازم را انجام می دهند.

عمق گود برداری های ساختمان را شهرداری مشخص می نماید.

منبع :باشگاه خبرنگاران جوان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

خرید کتاب نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ شهریور ۹۶
1134 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0