نظارت و دقت بر ساخت و سازهای استان اردبیل با هدف کیفی‌ سازی نظارت و دقت بر ساخت و سازهای استان اردبیل با هدف کیفی‌ سازی

نظارت و دقت بر ساخت و سازهای استان اردبیل با هدف کیفی‌ سازی

نظارت و دقت بر ساخت و سازهای استان اردبیل با هدف کیفی‌ سازی ، تقویت می گردد. همراهی و همکاری بخشداری و شهرداری را در احداث ساختمانی مناسب برای نظام مهندسی الزامی است

کد خبر: 000210004 تاریخ انتشار: جمعه ۱۰ اردیبهشت ۰۰ - ۱۱:۲۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نظارت و دقت بر ساخت و سازهای استان اردبیل با هدف کیفی‌ سازی ، تقویت می گردد. همراهی و همکاری بخشداری و شهرداری را در احداث ساختمانی مناسب برای نظام مهندسی الزامی است

نظارت و دقت بر ساخت و سازهای استان اردبیل با هدف کیفی‌ سازی

نظارت و دقت بر ساخت و سازهای استان اردبیل با هدف کیفی‌ سازی
نظارت بر ساخت و سازهای اردبیل با هدف کیفی‌سازی تشدید می ‌گردد
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بیان کرد: نظارت در ساخت و سازهای اردبیل تقویت ‌سازی می‌ گردد تا کیفی‌سازی عملاً محقق گردد.
محمدرضا انوری ظهر امروز در جلسه با جامعه مهندسان، لزوم همراهی و همکاری بخشداری و شهرداری را در احداث ساختمانی مناسب برای نظام مهندسی یادآور شد و گفت: خدمات فنی و مهندسی باید به نحوی باشد تا کیفیت ساخت و سازها را شاهد باشیم تا در وقوع حوادث طبیعی و قهری خسارات به ساختمان‌ها و تاسیسات شهری و روستایی وارد نشود.
انوری ادامه داد: تعرفه مصوب نظام مهندسی در استان اردبیل رقم پائین و ناچیزی است و نسبت به سایر استان‌ ها تلاش شده تا با توجه به شرایط اقتصادی مردم استان تعرفه‌ها تعیین گردد، که به زودی تعرفه سال ۱۴۰۰ نیز مصوب و ابلاغ خواهد شد.
وی با تاکید بر تقویت نظارت در ساخت و سازها بیان کرد: ضرورت دارد با در نظر گرفتن شرایط حضور مهندسان در سفر به این منطقه از مرکز استان بصورت تجمیعی امر نظارت انجام شود تا هزینه اضافی برای مهندسان تحمیل نشود.
توحید شفیعی نائب رئیس دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل نیز در این نشست، گفت: با انتخاب مدیر شهرستان ‌ها در سازمان نظام مهندسی با سابقه و اشرافیتی که مدیریت این مجموعه دارد امیدوار هستیم کارها با هماهنگی بیشتر به پیش رفته و در شرایط کرونایی عمده خدمات مهندسان در بستر الکترونیکی انجام شود.
شفیعی ادامه داد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بعنوان مجموعه‌ای پیشگام در ارائه خدمات الکترونیکی از سال گذشته ورود پیدا کرده و تلاش می‌ کند تا با همراهی شهرداری‌ها خدمات ارائه شده به مردم غیرحضوری بوده و حتی آموزش ‌ها و سایر فعالیت ‌های فنی و تخصصی بصورت آنلاین و در بستر فضای مجازی انجام شود.
در ادامه این جلسه، جعفر لطفی، دبیر سازمان پیشنهاد کرد تا برای تقویت نظارت کیفی مهندسان در شهر رضی امر نظارت تجمیعی مورد توجه قرار گیرد تا مهندسان با در نظر گرفتن چند پروژه ساخت و ساز در طول هفته در فرصت چندین ساعته امر نظارت و بازدید خود را از پروژه‌ها انجام داده و موارد ضروری را یادآور شوند.
در این جلسه، بخشدار رضی و شهردار این شهر با قدردانی از خدمات ارائه شده از طرف سازمان نظام مهندسی ساختمان از تامین زمین مناسب برای ساخت نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در این شهر با صدور پروانه ساخت و تدارک سایر زیرساخت‌های مورد نیاز خبر داده و نسبت به همکاری‌ های نزدیک با این مجموعه قول مساعد دادند.
منبع: خبرگزاری تسنیم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ اردیبهشت ۰۰
381 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0