ارائه 1390 معرفی نامه دریافت تسهیلات به اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان ارائه 1390 معرفی نامه دریافت تسهیلات به اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان

ارائه ۱۳۹۰ معرفی نامه دریافت تسهیلات به اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان

ارائه 1390 معرفی نامه دریافت تسهیلات به اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان ، صورت گرفت. از این تعداد تاکنون هفتصد و هجده نفر موفق به تکمیل پروند و دریافت تسهیلات شده اند

کد خبر: 990907013 تاریخ انتشار: جمعه ۷ آذر ۹۹ - ۸:۴۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، ارائه ۱۳۹۰ معرفی نامه دریافت تسهیلات به اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان ، صورت گرفت. از این تعداد تاکنون هفتصد و هجده نفر موفق به تکمیل پروند و دریافت تسهیلات شده اند


ارائه ۱۳۹۰ معرفی نامه دریافت تسهیلات به اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان

ارائه 1390 معرفی نامه دریافت تسهیلات به اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از ارائه معرفی نامه دریافت تسهیلات به هزار و سیصد و نود نفر خبرداد و افزود: از این تعداد تاکنون هفتصد و هجده نفر موفق به تکمیل پروند و دریافت تسهیلات شده اند.
علی اصغر زحمتکش در نودمین نشست هیات مدیره سازمان با اشاره به اینکه تسهیلات متعددی در اختیار همکاران و مهندسین قرار گرفته است، گفت: برای انجام این کار با بانکهای رسالت، مهر ایران، ملت و صادرات به توافق رسیدیم و از طریق فراخوان مهندسین دعوت، ثبت نام و به بانکها معرفی شدند.
زحمتکش با اشاره به اینکه دویست و هشتاد و هفت نفر برای دریافت وام به بانک رسالت معرفی شده اند، تصریح کرد: از این تعداد تاکنون دویست و پنجاه و دو نفر با مجموع عدد یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان موفق به اخذ تسهیلات شده اند.
وی با اشاره به اینکه وامهای پرداختی از طریق بانک رسالت پنج، هفت و ده میلیون تومانی و بانک مهر ایران ده میلیون تومانی بوده است، گفت: بازپرداخت این وامها با کارمزد قرض الحسنه در بازه زمانی ۱ ساله انجام خواهد شد.
وی تاکید کرد: پانصد و بیست و دو، نفر از از ذینفعان سازمان متقاضی دریافت وام از بانک مهر ایران بودند که از این تعداد دویست و نود و هشت، نفر تاکنون تسهیلات خود را دریافت کرده اند که عددی معادل ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان بوده است.
وی با عنوان این که تسهیلات بانک ملت در قالب وام های سی، پنجاه و سیصد و سی میلیونی تعریف شده است، ادامه داد: چهارصد و پانزده نفر برای دریافت این تسهیلات با عددی معادل صد و دو میلیارد تومان ثبت درخواست کرده بودند که از این تعداد صد و ‌چهل و هفت نفر معادل سی و هفت میلیارد تومان و بیست و ‌یک شخص حقوقی معادل شش میلیارد تومان تسهیلات خود را دریافت کرده اند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان افزود: صد و شصت و شش نفر برای دریافت تسهیلات پنجاه میلیونی با نرخ بهره هجده درصد با رقمی معادل هشت میلیارد و چهارصد میلیون تومان به بانک صادرات معرفی شدند که گزارش دریافت تسهیلات در جلساتی بعدی ارائه خواهد شد.
وی، در بخش دیگری از سخنانش ضمن تسلیت به همکاران مصیب دیده در هفته گذشته بیان کرد: تعدادی از همکاران سازمان نظام مهندسی به کرونا مبتلا شده اند و به همین منظور و برای جلوگیری از ایجاد شرایط بحرانی در سازمان طرح دورکاری و سیستم تیکتینگ و پاسخ‌گویی های غیرحضوری را افزایش داده ایم. و هم‌چنین جهت کاهش تردد مقرر شد، مجریان گاز پرونده های خود را به اتحادیه تحویل و در آخر همان روز بصورت تجمیعی به سازمان تحویل گردد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ آذر ۹۹
583 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0