توقف ساخت برجهای فرهنگیان قزوین در صورت عدم رعایت موارد ابلاغی توقف ساخت برجهای فرهنگیان قزوین در صورت عدم رعایت موارد ابلاغی

توقف ساخت برجهای فرهنگیان قزوین در صورت عدم رعایت موارد ابلاغی

توقف ساخت برجهای فرهنگیان قزوین در صورت عدم رعایت موارد ابلاغی ،ابلاغ شد. با توجه به لزوم حفظ حقوق عامه و بهره برداران؛ در صورت رعایت نکردن موارد ابلاغ شده، عملیات اجرایی پروژه متوقف خواهد شد

کد خبر: 990320009 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ خرداد ۹۹ - ۹:۵۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، توقف ساخت برجهای فرهنگیان قزوین در صورت عدم رعایت موارد ابلاغی ،ابلاغ شد. با توجه به لزوم حفظ حقوق عامه و بهره برداران؛ در صورت رعایت نکردن موارد ابلاغ شده، عملیات اجرایی پروژه متوقف خواهد شد

توقف ساخت برجهای فرهنگیان قزوین در صورت عدم رعایت موارد ابلاغی

توقف ساخت برجهای فرهنگیان قزوین در صورت عدم رعایت موارد ابلاغی

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین با اشاره به خاص بودن شرایط برجهای دوقلوی فرهنگیان بیان کرد: با توجه به لزوم حفظ حقوق عامه و بهره برداران؛ در صورت رعایت نکردن موارد ابلاغ شده، عملیات اجرایی پروژه متوقف خواهد شد.

ابراهیم مبارک قدم در جلسه با ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با اشاره به این که برجهای دوقلوی فرهنگیان پروژه ای منحصر به فرد در استان بوده و با توجه به خاص بودن، باید دقت و توجه به همه موارد آن از ابتدا مورد تاکید قرار میگرفت، بیان داشت: موضوعات حریق و پدافند مطابق الزامات آیین نامه ای باید اجرا گردد.

وی با عنوان این که برخی ایرادات در زمان خود مرتفع نشده و پروژه ادامه پیدا کرده است، گفت: مهندسین و مشاورین طرح با توجه به اصول اخلاق حرفه ای موظف هستند نسبت به رفع کاستیهای موجود حساس بوده و در زمان لازم اقدام کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی ادامه داد: علی‌رغم انجام مساعدتهای لازم جهت افزایش تسهیلات و سایر موارد پروژه با هدف تسریع در انجام عملیات عمرانی، متاسفانه متولیان پروژه ضوابط و موارد خواسته شده را انجام نداده و هم‌چنان کار را جلو میبرند.

وی ادامه داد: با توجه به ادامه روند اجرا و حل نشدن مشکلات، طی سال گذشته نشست هایی با حضور دفتر فنی استانداری، شهرداری، سازمان نظام مهندسی، کارفرما، مشاورین و ناظرین پروژه در اداره کل راه و شهرسازی تشکیل گردید.

مبارک قدم عنوان کرد: با توجه به لزوم حفظ حقوق عامه و بهره برداران؛ در صورت رعایت نکردن موارد گفته شده از سمت متولیان، پروژه پلمپ خواهد شد.

مبارک قدم هم‌چنین افزود: در بحث ساخت مجموعه یک هزار و دویست واحدی طرح اقدام ملی مسکن و سایر موارد، در نظر گرفتن کیفیت و قیمت مناسب مدنظر است.

وی با اشاره به این که با توجه به وجود ۴ جبهه ساخت شمالی، جنوبی، شرقی و غربی در قزوین، چهار تیپ معماری و نما پیش بینی خواهد شد، گفت: در صورتیکه مشاور نتواند طرح و نیازهای مورد انتظار را در زمان مشخص ارایه دهد از سایر ظرفیتهای استان از جمله نظام مهندسی، انبوه سازان، تعاونیها و دیگران استفاده خواهیم کرد.

منبع: ایرنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ خرداد ۹۹
382 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0