بیانیه

بیانیه سازمان نظام مهندسی ساختمان به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا

شرکت در انتخابات و برگزیدن انسانهای شایسته، عالیترین نماد هم یاری و مشارکت آگاهانه و موثر در تعیین سرنوشت ملی است.

کد خبر: 960214043 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۶ - ۳:۳۲ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان کرمان شرکت در انتخابات و برگزیدن انسانهای شایسته، عالیترین نماد هم یاری و مشارکت آگاهانه و موثر در تعیین سرنوشت ملی است.بیانیه سازمان نظام مهندسی ساختمان به مناسبت انتخابات

بیانیه سازمان نظام مهندسی ساختمان به مناسبت انتخابات

بیانیه سازمان نظام مهندسی ساختمان به مناسبت انتخابات

بیانیه سازمان نظام مهندسی ساختمان به مناسبت انتخابات

 

انتخابات، با فضای خاصی که فراهم می آورد، زمینه های لازم برای گفت وگو درمورد مسائل و موضوعات کلان کشور را، تحکیم بخشیده و بعزم و اراده ی جمعی، برای بوجود آوردن تغییرات مثبت و سازنده، قوت میدهد سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان، ضمن دعوت از تمام شهروندان و به ویژه اعضای خود، برای حضور و شرکت فعال در انتخابات ریاست جمهوری و هم چنین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا امید دارد ثمره ی این مشارکت و هم یاری همگانی تلاش مضاعف بمنظور بهینه سازی شرایط کنونی کشور و بتبع آن دیار نام آشنای کرمان باشد. شرایطی که اکنون، از اهمیت و حساسیتی در خور تامل برخوردار است و غفلت از آن ميتواند آثاری ناگوار، بر جای گذارد. علاوه براین، از تمام نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در کل استان درخواست دارد بهیچ وجه از نشان رسمی سازمان در تبلیغات خود، استفاده ننماید.


بدیهی می نماید که سازمان، بهیچ صورت، در قبال هیچیک از نامزدهای محترم روی کرد حمایتی نداشته و نخواهد داشت. مطمئنیم که این بار نیز، به برکت آگاهی و شعور سیاسی آحاد مردم بهترین نتایج برای پیش برد اهداف و آرمان های عموم مردم به شایستگی بر صحیفه ی زمان نقش خواهد بست و خرد جمعی، یک بار دیگر، راه صلاح و ثواب را پیش روی ملت ، خواهد گذاشت.

منبع: سازمان نظام مهندسی استان کرمان

 

کانال تلگرام نظام مهندسی سیستانوبلوچستان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ اردیبهشت ۹۶
1348 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0