اظهارات ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در آیین روز مهندسی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

اظهارات ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در آیین روز مهندسی

آیین روز مهندسی صبح روز 1 شنبه 5 اسفند همزمان با میلاد خواجه نصیر الدین طوسی در سالن همایش ‌های برج میلاد برگزار گردید.

کد خبر: 971205030 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ اسفند ۹۷ - ۶:۱۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،آیین روز مهندسی صبح روز ۱ شنبه ۵ اسفند همزمان با میلاد خواجه نصیر الدین طوسی در سالن همایش ‌های برج میلاد برگزار گردید.

اظهارات ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در آیین روز مهندسی

اظهارات ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در آیین روز مهندسی

اظهارات ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان  کشور در آیین روز مهندسی

در این گردهمایی که اعضای شورای مرکزی ،روسای سازمانهای نظام مهندسی ساختمان و اعضای هیئت مدیره استان ها نیز حاضر بودند، فرج الله رجبی، ریاست شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشور با تشریح ابعاد بودجه سال نود و هشت، بیان کرد: ما در مجموع در سال آینده حدود چهارصد و هفت هزار میلیارد تومان دریافتی بودجه داریم که سیصد و ده هزار میلیارد تومان آن هزینه جاری و تنها با حدود شصت و دو هزار میلیارد تومان امور عمرانی کشورهای زیر صورت گیرد و به گفته رجبی با این بودجه و ملاحظه نیازهای کشور در بخش عمران لازم است تدابیر اساسی در جهت رونق مسکن بعنوان گره‌گشای مشکلات صورت پذیرد.

رجبی ادامه داد: برای این منظور ما در سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور باید صندوق مشترک را فعال کنیم تا مهندسان با جمع شدن در کنار یک دیگر و تدوین توانمندیهای خود در این مسیر فعالانه شرکت کنند.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشور عنوان داشت:در اینصورت است که می‌ توان گام های موثری برای تقویت سازمان، تأمین درآمد مهندسان و انجام امور جامعه برداشت.

اظهارات ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در آیین روز مهندسی

رجبی گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور همواره بعنوان یک همیار و همکار بخش دولتی به میدان آمده و میتواند با تدوین اندوخته ها و استفاده از روشهای نوین احداث مسکن سالانه حدود پانصد هزار شغل ایجاد کند.
وی افزود: باید با هم افزایی این وظیفه ملی را به انجام رساند و سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ثابت خواهد کرد که توسعه کشور مرهون تلاش مهندسان است.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی نظارت معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ اسفند ۹۷
559 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0