شروع دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان شروع دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان

شروع دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان

شروع دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان ، در اصفهان فراهم گردیده است. ساعات فعالیت باجه‌های رفع مغایرت از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و ۱۳ تا ۱۶ است

کد خبر: 000511003 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ مرداد ۰۰ - ۶:۲۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، شروع دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان ، در اصفهان فراهم گردیده است. ساعات فعالیت باجه‌های رفع مغایرت از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و ۱۳ تا ۱۶ است

شروع دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان

شروع دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان
دریافت کارت شناسایی آزمون ‌های مرداد ماه نظام مهندسی ساختمان در اصفهان فراهم گردیده است.
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: ضروری است تمامی داوطلبان این آزمون ‌ها با وارد کردن مشخصات خود بر روی وب‌سایت، نسبت به دریافت کارت شناسایی آزمون خود اقدام کنند.
امیر زاغیان ادامه داد: آن دسته از داوطلبانی که مغایرتی در مندرجات کارت شناسایی آزمون خود مشاهده کردند فقط ۳ شنبه دوازدهم مرداد ۱۴۰۰ با در دست داشتن پرینت کارت شناسایی آزمون و تصویر آن و برگه ثبت‌نام تأیید شده برای رفع مغایرت به نشانی ‌های اعلام شده در لینک کارت ورود به جلسه مراجعه نمایند.
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان تصریح کرد: ساعات فعالیت باجه‌های رفع مغایرت از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و ۱۳ تا ۱۶ است.
وی با عنوان این که مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان سیزدهم تا پانزدهم مرداد ۱۴۰۰ بطور هم زمان در سراسر کشور برگزار می‌گردد عنوان کرد: در این دوره آزمون ‌های ورود به حرفه و چهار صلاحیت تخصصی جدید شامل “اجرای تاسیسات برقی”، اجرای تاسیسات مکانیکی”، “ارزیابی و اجرای بهسازی لرزه‌ای” و “طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان”، آزمون‌های کارشناسی رسمی ماده ۲۷ هم در ۷ رشته اصلی برگزار می ‌گردد.
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان عنوان کرد: برای کاهش سفر‌های ناشی از برگزاری آزمون، در استان اصفهان این آزمون‌ ها در ۵ شهر شهرشامل اصفهان، شاهین‌شهر و میمه، کاشان، لنجان و نجف‌آباد برگزار می‌گردد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ مرداد ۰۰
455 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0