استان اصفهان:

عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان اصفهان: نظارت های آتش نشانی در ساختمان های اصفهان راکد مانده است

عضو هیئت مدیره سازماننظام مهندسی استان اصفهانگفت: در کشور ساختمان ها به یک شکل ساخته می شود اما ساختمان های دولتی و غیردولتی زیر نظر سازمان های متفاوت قرار می گیرند.

کد خبر: 3355 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۸ آذر ۹۵ - ۱۲:۲۳ ب.ظ
به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir) ،عضو هیئت مدیره سازماننظام مهندسی استان اصفهانگفت: در کشور ساختمان ها به یک شکل ساخته می شود اما ساختمان های دولتی و غیردولتی زیر نظر سازمان های متفاوت قرار می گیرند.راکد ماندن نظارت های آتش نشانی در ساختمان

راکد ماندن نظارت های آتش نشانی در ساختمان

راکد ماندن نظارت های آتش نشانی

راکد ماندن نظارت های آتش نشانی در ساختمان

پیرامون استاندارد مصالح ساختمانی اظهار کرد: برای بحث انرژی و معاینه فنی موتورخانه ها و برای درست اجرا شدن مبحث ۱۹ و ۲۲ مقررات ملیساختمان نیازمند تفاهم با اداره استاندارد هستیم. اگر اداره استاندارد و نظام مهندسی ساختمان وظیفه ملی خود را انجام دهند و از منیت ها کم کنند می توانند با تفاهم خوب در تولید، مصرف و بهره برداری از مصالح موفق باشند.
وی خاطر نشان کرد: در موضوع آسانسور ساختمان ها، شرکت های بازرسی آسانسور وجود دارد. اما نظارت اصلی بر عهده مهندس ناظر ساختمان است. مهندس ناظری که به هیچ وجه در بحث های مالی دخیل نمی شود.
رییسکمیسیون محیط زیست، انرژی و استاندارد مصالح سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان ادامه داد: این موضوع همچنین در آتش نشانی هم وجود دارد؛ در بسیاری از استان ها با تفاهم نامه ای که با سازمان آتش نشانی و نظام مهندسی ساختمان انجام گرفته نظارت های مربوط به آتش نشانی در ساختمان به طور جدی پیگیری می شود اما در اصفهان این موضوع راکد باقی مانده که امیدواریم حل شود.
طاهری اصل اضافه کرد: سازمان ها و ارگان های دولتی که برای ساخت ساختمان هایشان از بودجه دولتی استفاده می کنند زیرنظر سازمان نظام مهندسی ساختمان قرار نمی گیرند و این نیز از معضلات کشور به حساب می آید. در کشور ساختمان ها به یک شکل ساخته می شوند اما ساختمان های دولتی و غیردولتی زیر نظر سازمان های متفاوت قرار می گیرند.

منبع: ایسنا

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ آذر ۹۵
1265 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0