دوره های آموزشی کارکنان، با محوریت ارتقای بهره وری سازمانی مصطفی آقاعلیخانی

برپایی مستمر دوره های آموزشی کارکنان، با محوریت ارتقای بهره وری سازمانی

معاون توسعه منابع انسانی منطقه 21 از برپایی مستمر دوره های آموزشی کارکنان شاغل در این منطقه، با محوریت "ارتقای بهره وری سازمانی" در بین آنان خبر داد.

کد خبر: 970431012 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۱ تیر ۹۷ - ۶:۳۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،معاون توسعه منابع انسانی منطقه ۲۱ از برپایی مستمر دوره های آموزشی کارکنان شاغل در این منطقه، با محوریت “ارتقای بهره وری سازمانی” در بین آنان خبر داد.

دوره های آموزشی کارکنان، با محوریت ارتقای بهره وری سازمانی

دوره های آموزشی کارکنان، با محوریت ارتقای بهره وری سازمانی

برپایی مستمر دوره های آموزشی کارکنان، با  محوریت ارتقای بهره وری سازمانی

مصطفی آقاعلیخانی معاون توسعه منابع انسانی این منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت: اداره آموزش معاونت توسعه منابع انسانی منطقه ۲۱ با هدف ارتقای سطح معلومات عمومی و دانش تخصصی کارشناسان و مدیران شاغل در این منطقه اقدام به برپایی مستمر دوره های آموزشی از ابتدای سالجاری کرده است.

وی در همین راستا افزود: دوره های آموزشی با عناوین “مبحث۴مقررات ملی ساختمان ویژه کارشناسان و مدیران فنی و شهرسازی منطقه۲۱ با اصول و قواعد نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان”؛ “نظارت، کنترل و تصمیم گیری در نظام اداری ویژه مدیران میانی منطقه۲۱ با مبانی نظارت و مدیریت تصمیم گیری و چگونگی کنترل امور در سازمان”؛ “آشنایی با مشخصات فنی ساخت، نصب، نگهداری حفاظ ها و ضربه گیرهای معابر شهری ویژه کارشناسان و مدیران حوزه های فنی و عمرانی و ترافیک منطقه۲۱” و “حقوق شهروندان در سازمان” و “مهارت های ارتباطی زوجین از دیدگاه اسلام” ویژه همکاران شاغل در حوزه های مختلف منطقه۲۱ طی دو ماه اخیر برگزار شده است.

دوره های آموزشی کارکنان، با محوریت ارتقای بهره وری سازمانی

آقاعلیخانی در خاتمه یادآور شد: مجموع این دوره های آموزشی در قالب ۸۸ساعت آموزش تئوری ویژه ۱۸۰نفر از کارشناسان و مدیران منطقه۲۱ بوده است.

 

منبع:تبیان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بهترین کتاب آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ تیر ۹۷
968 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0