مسابقات ورزشی ماه مبارک رمضان در مجموعه فرهنگی، رفاهی و ورزشی باغ ارغوان مسابقات ورزشی ماه مبارک رمضان در مجموعه فرهنگی، رفاهی و ورزشی باغ ارغوان

مسابقات ورزشی ماه مبارک رمضان در مجموعه فرهنگی، رفاهی و ورزشی باغ ارغوان

مسابقات ورزشی ماه مبارک رمضان در مجموعه فرهنگی، رفاهی و ورزشی باغ ارغوان ، شروع شد. بر پایه این خبر مسئول رفاهی سازمان از برگزاری مسابقات و اختصاص سالنهای ویژه بانوان در آینده نزدیک خبر داد

کد خبر: 010131007 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۱ فروردین ۰۱ - ۱۱:۳۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مسابقات ورزشی ماه مبارک رمضان در مجموعه فرهنگی، رفاهی و ورزشی باغ ارغوان ، شروع شد. بر پایه این خبر مسئول رفاهی سازمان از برگزاری مسابقات و اختصاص سالنهای ویژه بانوان در آینده نزدیک خبر داد

مسابقات ورزشی ماه مبارک رمضان در مجموعه فرهنگی، رفاهی و ورزشی باغ ارغوان

مسابقات ورزشی ماه مبارک رمضان در مجموعه فرهنگی، رفاهی و ورزشی باغ ارغوان
مسابقات ورزشی ماه مبارک رمضان ۴ شنبه شب مورخ ببست و چهارم فروردین ماه جاری در ۳ رشته پینگ پنگ، والیبال و فوتسال با استقبال مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی در مجموعه باغ ارغوان برگزار شد.
در این دوره از مسابقات در رشته فوتسال ببست و چهار تیم در قالب هشت گروه با هم به رقابت پرداخته و تیم های اول هر گروه با عنوان هشت تیم برتر به دوره حذفی مسابقات صعود خواهند کرد.
در رشته های والیبال چهارده تیم در چهار گروه و در رشته پینگ پنگ نیز پنجاه و شش عضو سازمان و در چهارده گروه چهار نفره به رقابت می پردازند.
بر پایه این خبر مسئول رفاهی سازمان از برگزاری مسابقات و اختصاص سالنهای ویژه بانوان در آینده نزدیک خبر داد.
قابل ذکر است، این مسابقات هر شب بعد از افطار در مجموعه فرهنگی، رفاهی و ورزشی مجموعه باغ ارغوان واقع در طرقبه، طرقدر شانزده برگزار می شود.
اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان میتوانند با ارایه کارت عضویت همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۳ از امکانات این مجموعه استفاده کنند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ فروردین ۰۱
412 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0