سمینار تخصصی آشنایی با الزامات طراحی شهر دوستدار کودک، با حضور رئیس سازمان سمینار تخصصی آشنایی با الزامات طراحی شهر دوستدار کودک، با حضور رئیس سازمان

سمینار تخصصی آشنایی با الزامات طراحی شهر دوستدار کودک، با حضور رئیس سازمان

سمینار تخصصی آشنایی با الزامات طراحی شهر دوستدار کودک، با حضور رئیس سازمان ، در محل سالن اجتماعات سازمان برگزار گردید. ان‌شاءالله.. با پی‌گیری های به عمل آمده تعامل خوبی بین مجموعه مدیریت شهری و سازمان در این زمینه به وجود آید

کد خبر: 020730022 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۰ مهر ۰۲ - ۸:۲۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، سمینار تخصصی آشنایی با الزامات طراحی شهر دوستدار کودک، با حضور رئیس سازمان ، در محل سالن اجتماعات سازمان برگزار گردید. ان‌شاءالله.. با پی‌گیری های به عمل آمده تعامل خوبی بین مجموعه مدیریت شهری و سازمان در این زمینه به وجود آید

سمینار تخصصی آشنایی با الزامات طراحی شهر دوستدار کودک، با حضور رئیس سازمان

سمینار تخصصی آشنایی با الزامات طراحی شهر دوستدار کودک، با حضور رئیس سازمان
سمینار تخصصی آشنایی با الزامات طراحی شهر دوستدار کودک، با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، مسئولین حوزه شهری، شعبانیان رئیس، بیات نایب رئیس و سیداف عضو شهرساز در هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در محل سالن اجتماعات سازمان برگزار گردید.
شعبانیان رئیس سازمان ضمن تقدیر از اعضای شورای شهر و حوزه مدیریت شهری برگزاری این‌گونه سمینارها را بسیار موثر و مفید دانست و افزود، در راستای حمایت از مهندسین رشته شهرسازی با پی‌گیری هایی که در این زمینه انجام شد نتایج مطلوبی بدست آمد که در آینده نزدیک شاهد آن خواهیم بود. خوشبختانه در بحث تعرفه خدمات مهندسی با دید مثبت هیئت چهار نفره برای ۳ رشته ترافیک، شهرسازی و نقشه برداری شرح خدمات خوبی تعریف شده است و تعرفه به سطح کشوری نزدیک شده است .
شعبانیان در ادامه ضمن تقدیر از شهردار قزوین و نگرش مثبت ایشان به استفاده از مهندسین گفت: ان‌شاءالله.. با پی‌گیری های به عمل آمده تعامل خوبی بین مجموعه مدیریت شهری و سازمان در این زمینه به وجود آید.
الهیاری عضو شورای اسلامی شهر قزوین ضمن گرامی‌داشت هفته کودک گفت، در زمینه شهر دوستدار کودک، آن طور که باید و شاید الزامات آیین نامه ای و سختگیری ها انجام نمی گردد و دبیرخانه شهر دوستدار کودک، باید با جدیت بیشتر در این زمینه اقدام نماید.
الهیاری ادامه داد؛ یکی از الزامات شهر دوستدار کودک، این است که در کنار هر پروژه ای فضای کودک موجود باشد. به طور مثال در نمایشگاه ها زمان بازدید جایی برای تفریح کودکان وجود ندارد و سعی کردیم در این دوره از شورا این موضوع را مدنظر قرار دهیم، هم‌چنین باید در شهر ها به سرانه سرگرمی نیز توجه داشته که این امر مستلزم ورود سرمایه گذار است.
وی گفت؛ در جنوب شهر قزوین نیاز به بهبود فضای سرگرمی کودک وجود دارد که نیاز هست به آن نیز توجه شود. پارک ها به عنوان یکی از اساسی ترین فضا های بازی کودکان هستند که هنوز از لحاظ ایمنی شرایط ایده آل ندارند. یکی از مهم ترین برنامه های ما در برنامه پنج ساله فرهنگی شهری در شورای ششم رسیدن به آرمان شهر کودکان که یکی از مولفه های آن کودک آگاه است، که در این زمینه آموزش، بحث بسیار مهمی در شکل گیری آن میباشد و همین امر باعث می شود موضوع آموزش به صورت جدی پی‌گیری گردد.
در ادامه، سعیدی رضوان مدرس و استاد دانشگاه، سیداف عضو شهرساز هیئت مدیره سازمان خانم اشدری عضو شورای شهر و حافظی با ارائه پنل آموزشی مطالبی را در خصوص آشنایی با الزامات طراحی شهر دوستدار کودک ارائه کردند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ مهر ۰۲
209 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0