نشریات تخصصی عاملی برای معرفی حجم عظیم خدمات مهندسی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

نشریات تخصصی عاملی برای معرفی حجم عظیم خدمات مهندسی

رجبی _ ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در آیین افتتاح نخستین جشنواره ملی نشریات صنعت ساختمان، حضور نیم میلیون نفر جمعیت مهندسان عضو سازمان و استقرار دفاتر اصلی سازمان در دویست شهر بزرگ کشور را بعنوان سرمایه عظیم فنی تخصصی کشور دانست و افزود: این سرمایه عظیم که طی دهه های اخیر کم کم شکل گرفته و به دوران بالندگی خود رسیده است، میتواند بدون ذره ای فشار بر دوش دولت، در تحقق اهداف بزرگ اجتماعی و اقتصادی نقش آفرینی کند.

کد خبر: 971013009 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۳ دی ۹۷ - ۱۲:۰۶ ب.ظ

به گزلرش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،رجبی _ ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در آیین افتتاح نخستین جشنواره ملی نشریات صنعت ساختمان، حضور نیم میلیون نفر جمعیت مهندسان عضو سازمان و استقرار دفاتر اصلی سازمان در دویست شهر بزرگ کشور را بعنوان سرمایه عظیم فنی تخصصی کشور دانست و افزود: این سرمایه عظیم که طی دهه های اخیر کم کم شکل گرفته و به دوران بالندگی خود رسیده است، میتواند بدون ذره ای فشار بر دوش دولت، در تحقق اهداف بزرگ اجتماعی و اقتصادی نقش آفرینی کند.

نشریات تخصصی عاملی برای معرفی حجم عظیم خدمات مهندسی

نشریات تخصصی عاملی برای معرفی حجم عظیم خدمات مهندسی

نشریات تخصصی، حجم عظیم خدمات مهندسی  را به جامعه معرفی میکند

وی با بر شماری خدمات عدیده ای که سازمان در عرصه های آموزش و ساماندهی مهندسان ساختمان و بهبود کیفیت ساخت و ساز ارائه میکند، تصریح کرد: تنها به کمک نشریات تخصصی و ابزارهای رسانه ای و فرهنگی است که میتوان این حجم عظیم خدمات را به جامعه منعکس کرد و با دریافت بازخوردهای اجتماعی به اصلاح و توسعه فعالیتها همت گماشت.
رئیس سازمان کشور اظهار داشت: مقالات متعدد در رشته های مختلف ساختمان مندرج در نشریات سازمانهای استانها به حدی از رشد رسیده است که می توان از مجموع آن ها سالانه ده ها کتاب تخصصی پر ارزش در حوزه تخصصی تهیه کرد.
وی خاطر نشان کرد: با توسعه نشریات تخصصی و تبدیل مقالات به کتابهای کاربردی در این حوزه میتوان جایگاه واقعی و ارزشمند سازمان را به مردم و مسئولان بشناساند.

نشریات تخصصی عاملی برای معرفی حجم عظیم خدمات مهندسی

رجبی از برگزار کنندگان جشنواره و حضور فعال استانها در این رویداد مهم فرهنگی و تخصصی تشکر کرد و حضور مسئولان بلندپایه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه ملت را در این جمع فرهیخته سبب مباهات و زمینه ساز تعمیق اهداف سازمان دانست.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی معماری (نظارت)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ دی ۹۷
598 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0