اهتمام ویژه سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد به حمایت از طرحهای سرمایه گذاری اهتمام ویژه سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد به حمایت از طرحهای سرمایه گذاری

اهتمام ویژه سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد به حمایت از طرحهای سرمایه گذاری

اهتمام ویژه سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد به حمایت از طرحهای سرمایه گذاری ، صورت می گیرد. علی اصغر زحمتکش از مجتمع تجاری- تفریحی خلیج فارس بازدید کرد

کد خبر: 000606004 تاریخ انتشار: شنبه ۶ شهریور ۰۰ - ۹:۴۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، اهتمام ویژه سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد به حمایت از طرحهای سرمایه گذاری ، صورت می گیرد. علی اصغر زحمتکش از مجتمع تجاری- تفریحی خلیج فارس بازدید کرد

اهتمام ویژه سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد به حمایت از طرحهای سرمایه گذاری

اهتمام ویژه سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد به حمایت از طرحهای سرمایه گذاری

علی اصغر زحمتکش، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از اهتمام ویژه این سازمان جهت حمایت از طرحهای سرمایه گذاری و ترغیب سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در یزد خبرداد.
وی در حاشیه بازدید از مجتمع تجاری- تفریحی خلیج فارس، این پروژه را پروژه ای خاص، بزرگ و با امکانات و تجهیزات روز دانست و افزود: عملیات طراحی این مجموعه از سالهای پیش انجام شده و بخشهای مختلف آن نظیر فروشگاه ها در حال ساخت و تکمیل است.
زحمتکش به اهتمام ویژه سازمان نظام مهندسی ساختمان جهت حمایت از چنین پروژه های بزرگ موجود در استان و ترغیب سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در یزد اشاره و بیان کرد: ورود حجمی از سرمایه گذاری به یزد علاوه بر ایجاد رفاه و آسایش برای مردم، سبب اشتغال‌زایی و افزایش سطح درآمد مردم و مهندسین می گردد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان نیز به واسطه وظایف ذاتی خود، نسبت به طراحی، نظارت و اجرای این پروژه ها نگاه و اهتمام ویژه ای را دارد.
وی با اشاره به تهیه طرح حمایت از پروژه های سرمایه گذاری در هیئت مدیره این سازمان تصریح کرد: در قالب این طرح پروژه های بزرگ خاص و نیز پروژه های رفاهی، ورزشی و فرهنگی خارج از پروسه عادی نظام مهندسی، مورد بررسی قرار گرفته و از حمایت و تخفیفات ویژه سازمان برخوردار می گردند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، به ارائه خدمات ویژه به پروژه های سرمایه گذاری با شاخصه های فوق اشاره و عنوان کرد: با توجه به حجم و متراژ بالای چنین پروژه هایی، امکان استفاده از ظرفیتهای سازمان نظام مهندسی نظیر مشاورین ویژه، تیمهای نظارتی و کنترلی، دفاتر حقیقی و حقوقی سازمان و … برای پیشبرد این پروژه ها وجود دارد.
وی در خاتمه پروژه خلیج فارس را یکی از پروژه های استفاده کننده از این ظرفیت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان دانست و گفت: امیدوار هستیم با حمایت و پی‌گیری سازمان و تصویب طرح حمایت از سرمایه گذاری، سطح کمی و کیفی خدمات را ارتقاء دهیم تا ضمن ارائه خدمات مطلوب تر به این پروژه ها، شاهد ترغیب سرمایه گذاران و ورود سرمایه های خود به استان یزد باشیم.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ شهریور ۰۰
525 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0