بعضی از دستاوردهای مهم شورای مرکزی در دوره هفتم دبیر اجرایی شورای مرکزی

بعضی از دستاوردهای مهم شورای مرکزی در دوره هفتم

گرداوری "نظامنامه ارجاع نظارت" و ایجاد "سامانه اطلاعات حرفه ای مهندسان ساختمان" و گرداوری "مبانی قیمت گذاری خدمات مهندسی" دستاوردهای مهم شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در چند ماه اخیر است که برای نخستین بار در طول عمر سازمان محقق شده است.

کد خبر: 190703010 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ تیر ۹۸ - ۳:۱۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،گرداوری “نظامنامه ارجاع نظارت” و ایجاد “سامانه اطلاعات حرفه ای مهندسان ساختمان” و گرداوری “مبانی قیمت گذاری خدمات مهندسی” دستاوردهای مهم شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در چند ماه اخیر است که برای نخستین بار در طول عمر سازمان محقق شده است.

بعضی از دستاوردهای مهم شورای مرکزی در دوره هفتم

بعضی از دستاوردهای مهم شورای مرکزی در دوره هفتم

بعضی از دستاوردهای مهم شورای   مرکزی در دوره هفتم

مجربی، دبیر اجرایی شورای مرکزی بیان کرد: تا به حال هیچگونه اطلاعات کامل ومدونی از مهندسان سراسر کشور بصورت یک مجموعه رسمی و مکانیزه در دسترس نبود و با این اقدام و به روزرسانی پیوسته سامانه، امکان آن فراهم می‌ گردد که بصورت متمرکز برنامه ریزی ها و مدیریت یک‌پارچه امور سازمان بر مبنای سیستمهای مرتبط با رزومه مهندسان در رشته های هفت‌گانه صورت گیرد .
وی ادامه داد: شورای مرکزی هم‌چنین توفیق یافته است نظام نامه ماده صد و سیزده آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان را برای طرح در صحن شورا آماده سازد که هدف از آن ایجاد نظم و نسق در منابع مالی بر مبنای اختیاراتی است که براساس ماده صد و سیزده به هیئت عمومی داده شده است. به کمک این نظام نامه منابع مالی سازمانها و شورای مرکزی سامان می یابد.
وی در مورد گرداوری مبانی قیمت‌گذاری نیز گفت: این موارد با کمک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران درحال انجام بوده و با مشاور صاحب صلاحیت قرارداد بسته شده که حق الزحمه مهندسان طبق مسئولیت ها، شرح خدمات و ارزش افزوده خدمات مهندسی و صرف نظر از مباحث رشته ای، گرداوری می ‌گردد.
به گفته دبیر اجرایی شورای مرکزی، هیئت رئیسه شورای مرکزی هم‌چنین ایجاد شبکه نوآوری ساختمان را در دستور کار قرار داده که بدنبال تحول اساسی در ایجاد زیرساخت‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات است.

شورای مرکزی، هم‌چنین در این دوره پی گیر برگزاری آزمون ماده بیست و هفتم شده که در نیمه دوم سال برگزار می ‌گردد و دستورالعمل آن مورد بازنگری قرار گرفته است.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی-طراحی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ تیر ۹۸
529 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0