برطرف سازی نقاط ضعف سازمان نظام مهندسی توسط اعضای جدید این سازمان رییس سازمان نظام مهندسی کشور

برطرف سازی نقاط ضعف سازمان نظام مهندسی توسط اعضای جدید این سازمان

رییس سازمان نظام مهندسی کشور بیان کرد: اعضای جدید شورا باید در راستای برطرف سازی نقاط ضعف سازمان نظام مهندسی گام بردارند.

کد خبر: 190719002 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۷ تیر ۹۸ - ۴:۵۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،رییس سازمان نظام مهندسی کشور بیان کرد: اعضای جدید شورا باید در راستای برطرف سازی نقاط ضعف سازمان نظام مهندسی گام بردارند.

برطرف سازی نقاط ضعف سازمان نظام مهندسی توسط اعضای جدید این سازمان

برطرف سازی نقاط ضعف سازمان نظام مهندسی توسط اعضای جدید این سازمان

برطرف سازی نقاط ضعف سازمان  نظام مهندسی توسط اعضای جدید این سازمان

فرج الله رجبی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در اختتامیه اجلاس هئیت عمومی نظام مهندسی با عنوان این که امیدوار هستیم شورای مرکزی هشتم مقتدرانه کار خود را آغاز کند، افزود: از بیست و پنج نفر عضو اصلی شورای مرکزی تقاضا دارم تا از ظرفیت عضو علی البدل استفاده کند و از اعضای علی البدل نیز تقاضا دارم قول دهند در کنار اعضای اصلی باشند.

رجبی با اشاره به کارنامه نظام مهندسی در دوره هفتم بیان کرد: در ۳ سال اخیر این سازمان دچار حواشی بسیاری بوده است، ولی این امر موجب نشد تا کار‌های انجام شده دیده نشود و تلاش ما مغفول بماند.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور اظهار داشت: از اعضای جدید شورا تقاضا دارم تا در همه موضوعات دخالت کرده و در راستای برطرف سازی نقاط ضعف سازمان نظام مهندسی گام بردارند.

برطرف سازی نقاط ضعف سازمان نظام مهندسی توسط اعضای جدید این سازمان

وی با عنوان این که جامعه مهندسان کشور بی اعتنایی و بی تفاوت بودن را در این امر نمی‌ پذیرد، گفت: در همین رابطه شورای مرکزی جدید موظف است ضمن حفظ وحدت رویه نسبت به عملکرد رییس و اعضای هیئت مدیره حساس بوده و بر شفافیت امور در این سازمان نظارت داشته باشد.

لازم به ذکر است، بیست و دومین اجلاس هیئت عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور از روز بیست و پنجم تیر در تهران در حال برگزاری است و دستور کار این اجلاس ۳ روزه انتخاب اعضای شورای مرکزی هشتم است که در روز گذشته انجام شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ تیر ۹۸
583 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0