لبخند رضایت پروژه رویال به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد لبخند رضایت پروژه رویال به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

لبخند رضایت پروژه رویال به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

لبخند رضایت پروژه رویال به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در جلسه ای با حضور نمایندگان کارفرما،سرمایه گذار و ناظرین پروژه رویال، نسبت به رضایت عوامل این پروژه از خدمات نظارتی سازمان، ابراز خرسندی کرد

کد خبر: 990415013 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹ - ۷:۵۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، لبخند رضایت پروژه رویال به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در جلسه ای با حضور نمایندگان کارفرما،سرمایه گذار و ناظرین پروژه رویال، نسبت به رضایت عوامل این پروژه از خدمات نظارتی سازمان، ابراز خرسندی کرد

لبخند رضایت پروژه رویال به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

لبخند رضایت پروژه رویال به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در جلسه ای با حضور نمایندگان کارفرما،سرمایه گذار و ناظرین پروژه رویال، نسبت به رضایت عوامل این پروژه از خدمات نظارتی سازمان، ابراز خرسندی کرد.

مهدی سالاری در جلسه مشترک با ناظرین پروژه رویال واقع در مجموعه اسکان کویر، ضمن معرفی فعاليتهاي سازمان، بر ضرورت افزایش توانمندیها تأکید کرد و گفت: سازمان نظام مهندسی یزد به پشتوانه قانونی در حال ورود به بازار بزرگی است که روز به روز بر وسعت آن افزوده خواهد شد و لازم است متناسب با آن، قابلیت، توانایی و ظرفیت های سازمان نیز تقویت گردد.

وی انجام برخی پروژه های بزرگ در سطح استان خارج از گردونه نظام مهندسی را بی احترامی به قانون و نظام مهندسی خواند و ادامه داد: برخورد با این مسئله از چالشهای اصلی سازمان است و خوشبختانه تاکنون توانسته ایم به مدد همکاریهای شایسته با دستگاههای نظارتی استان، استانداری و دادگستری چندین پروژه بزرگ در سطح استان را تحت نظارتهاي سازمان نظام مهندسي قرار دهيم.

وی ضمن قدردانی از همکاری عوامل پروژه رویال با این سازمان، هدف از برگزاری این نشست را حصول اطمینان از رضایت کارفرما و شناخت مشکلات ناظرین عنوان کرد و ادامه داد: در سازمان واحدی با عنوان “پروژه های خاص” تشکیل شده که بخشی از فعالیت آن مربوط به پروژه های بزرگی است که براساس ضوابط قانونی از سازمان خدمات دریافت کرده و بعنوان مشتریان خاص سازمان تلقی می گردند.

رئیس سازمان، ایجاد دفاتر طراحی و نظارت حقوقی و هم‌چنین ارائه نظارت کارگاهی را از جمله برنامه های این سازمان عنوان کرد و گفت: در تلاش هستیم تا بستری فراهم کنیم که پروژه های بزرگ با شرایط بهتری در ساختار نظام مهندسی شکل گرفته و از خدمات تخصصی این سازمان بهره مند شوند.

وی در جمع ناظرین این پروژه، اجتناب از وظیفه محوری و تکیه بر نگاه فرآیند محوری را لازمه موفقیت در چنین پروژه هایی دانست.

لازم به ذکر است در جلسه مذکور كه باحضور نمايندگان كارفرما و سرمايه گذار برگزار شد، ناظرین پروژه رویال ضمن بیان مشکلات خود، در راستای هماهنگی و همکاری بیشتر بحث و تبادل نظر کردند و نماينده كارفرما ضمن ابراز رضايت از خدمات دريافتي از ناظرين سازمان، از ورود چند فاز جديد پروژه به سازمان در آينده نزديك خبر داد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ تیر ۹۹
431 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0