هوشمندسازی از اصلی ترین موضوعات افزایش بهره وری و ایمنی در صنعت ساختمان هوشمندسازی از اصلی ترین موضوعات افزایش بهره وری و ایمنی در صنعت ساختمان

هوشمندسازی از اصلی ترین موضوعات افزایش بهره وری و ایمنی در صنعت ساختمان

هوشمندسازی از اصلی ترین موضوعات افزایش بهره وری و ایمنی در صنعت ساختمان ، است. نشست هم افزایی بین سازمان نظام مهندسی ساختمان و سازمان نظام صنفی رایانه استان یزد برگزار شد

کد خبر: 020609018 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۹ شهریور ۰۲ - ۱۰:۲۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، هوشمندسازی از اصلی ترین موضوعات افزایش بهره وری و ایمنی در صنعت ساختمان ، است. نشست هم افزایی بین سازمان نظام مهندسی ساختمان و سازمان نظام صنفی رایانه استان یزد برگزار شد

هوشمندسازی از اصلی ترین موضوعات افزایش بهره وری و ایمنی در صنعت ساختمان

هوشمندسازی از اصلی ترین موضوعات افزایش بهره وری و ایمنی در صنعت ساختمان
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بیان کرد: هوشمندسازی از اصلی ترین موضوعات افزایش بهره وری و ایمنی در صنعت ساختمان است.
مجتبی فرهمند در نشست هم افزایی بین سازمان نظام مهندسی ساختمان و سازمان نظام صنفی رایانه استان یزد، اظهار داشت: موضوعات زیرساختی مانند شبکه در ساختمان های امروزی باید با علم روز همراه و با آینده نگری طراحی و پیاده سازی شوند.
وی گفت: سازمان نصر در حوزه هوش مصنوعی در صنعت ساختمان، به خصوص در زمینه آموزش و فرهنگسازی، توسعه زیرساخت و محصولات بومی نقش بسیار پررنگی را بر عهده دارد و سازمان حمایت کامل خود را برای تبیین فناوری های مدرن در صنعت ساختمان به عنوان یکی از رسالت های خود در نظر دارد تا کیفیت خدمات رسانی به مردم ارتقا یابد.
فرهمند ادامه داد: با توجه به توسعه روز افزون فناوری اطلاعات در تمامی صنایع و به خصوص قابلیت تسهیل‌گری و سرعت بخشی به صنایع از طریق فناوری اطلاعات، صنعت ساختمان نیز با همراهی سازمان نصر به استقبال این تغییر فرهنگ در حوزه صنعت رفته و از رویکرد نوآوری و بهره وری در ساختمان حمایت می کند.
وی هم‌چنین با اشاره به سند “یزد بهره ور” تصریح کرد: ایجاد مشوق های جذاب برای افزایش بهره وری انرژی در ساختمان از ملزومات موفقیت این هم افزایی است که ذیل برنامه یزد بهره ور، این موضوع توسط یک کمیسیون مشترک بین سازمانی مورد بررسی و مطالعه قرار خواهد گرفت.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: ساختمان هایی که به خدمات فناوری اطلاعات از جمله اتاق سرور، واحد سازمانی فناوری اطلاعات، تجهیزات شبکه سازمانی و … نیاز دارند، از ظرفیت طراحی، مشاوره و نظارت اعضای تایید شده سازمان نصر بهره خواهند گرفت.
فرهمند ادامه داد: با افزایش فرهنگ استفاده از فناوری اطلاعات در صنعت ساختمان، با کاهش چشم گیر مصرف انرژی و افزایش بهره وری در ساختمان روبرو خواهیم شد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد افرود: هم‌چنین با ارتقا دانش مهندسین سازمان و توسعه هوش مصنوعی در صنعت ساختمان، خدمات طراحی، نظارت و اجرای ساختمان به صورت فزایندهای تسهیل و تسریع خواهد شد.
در خاتمه جلسه معرفی ساختار، ظرفیت، سلسله مراتب سازمان نظام صنفی رایانه و ظرفیت های موجود هر دو سازمان برای همکاری های بیشتر بررسی گردید.
هم‌چنین پیشنهاد گردید یک کمیسیون مشترک بین سازمان نظام مهندسی ساختمان و سازمان نصر در حوزه هوشمندسازی ذیل خدمات مکمل سازمان تشکیل گردد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ شهریور ۰۲
227 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0