آموزش مهارت و فناوری از ارکان اصلی توانمندسازی سرمایه انسانی آموزش مهارت و فناوری از ارکان اصلی توانمندسازی سرمایه انسانی

آموزش مهارت و فناوری از ارکان اصلی توانمندسازی سرمایه انسانی

آموزش مهارت و فناوری از ارکان اصلی توانمندسازی سرمایه انسانی ، و امکان ثروت آفرینی و اشتغال‌زایی است. دوره های مهارت آموزی در ارتقای توانمندی کارشناسان الزامی است

کد خبر: 000621001 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۱ شهریور ۰۰ - ۵:۰۹ ب.ظ
به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، آموزش مهارت و فناوری از ارکان اصلی توانمندسازی سرمایه انسانی ، و امکان ثروت آفرینی و اشتغال‌زایی است. دوره های مهارت آموزی در ارتقای توانمندی کارشناسان الزامی است

آموزش مهارت و فناوری از ارکان اصلی توانمندسازی سرمایه انسانی

آموزش مهارت و فناوری از ارکان اصلی توانمندسازی سرمایه انسانی

مهارت آموز موفق یک مرکز مهارت آموزی در یزد گفت:

آموزش مهارت و فناوری از ارکان اصلی توانمندسازی سرمایه انسانی

مهارت آموز موفق یک مرکز مهارت آموزی در یزد بیان کرد: آموزش مهارت و فناوری یکی از ارکان اصلی توانمندسازی سرمایه های انسانی و امکان ثروت آفرینی و اشتغال‌زایی است.

وی، در مورد لزوم و نقش دوره های مهارت آموزی در ارتقای توانمندی کارشناسان، اظهار داشت: آموزش مهارت و فناوری یکی از ارکان اصلی توانمندسازی سرمایه انسانی و امکان ثروت آفرینی و اشتغالزایی به‌شمار میرود. کارشناسان با شرکت در دوره مهارت آموزی تجربه ای لازم که منجر به امر اشتغال می گردد، را به دست می آورند.

هانی خضری در پاسخ به کیفیت دوره مهارت آموزی طی شده در مرکز، گفت: کیفیت دوره طی شده خوب بوده است از آن‌جایی که انتقال تجربیات و کسب مهارتی که در دوره به دست آمد نشان از کیفیت بالا و خوب دوره مهارت آموزی است.

خضری، نحوه ی همکاری مرکز مهارت آموزی با مهارت آموزان و انتظارات مهارت آموزان از مرکز را به این شکل توضیح داد: در اختیار گذاشتن تجربیات کافی به مهارت آموزان و هدایت مهارت آموز در به دست آوردن تجربه و مهارت خوب از دوره، انتظار مهارت آموز است.

وی به انتظارات مهارت آموزان از سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد اشاره کرد و ادامه داد: حمایت و به کارگیری مهارت آموزان، اشتغال زایی، ارائه تسهیلات کم بهره برای راه اندازی کسب و کار، بیمه شدن از طرف سازمان طی دوره و ارائه خدمات بیمه ای نیز از خواسته های مهارت آموز از سازمان نظام مهندسی کشاورزی است.

وی در پاسخ به این که دوره مهارت آموزی در اشتغال و ارتقای توانمندی های حرفه ای شما چقدر موثر بوده، بیان کرد: دوره مهارت آموزی اثر مستقیم و زیادی در اشتغال و ارتقای توانمندی ها دارد این دوره برای نمود کردن توانمندیهای هر فرد فارغ التحصیل دانشگاهی لازم است تا علم و دانش با مهارتی که از دوره به دست میاد، ادغام گردد.

قابل ذکر است، هانی خضری بعد از گذراندن دوره مهارت آموزی در مرکز توان افزایی و مهارت آموزی خالقی زاده، مشغول به فعالیت شده است.

منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ شهریور ۰۰
744 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0