جشن بزرگ مهندسان البرز برگزار گردید شصت و نهمین جلسه رسمی هیات مدیره

شصت و نهمین جلسه رسمی هیات مدیره دوره سوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

شصت و نهمین جلسه رسمی هیات مدیره دوره سوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز روز یک شنبه هفتم خرداد ماه نودوشش، به ریاست مهندس محمد قنبری در محل سالن جلسات سازمان برگزار گردید.

کد خبر: 960322005 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۱ خرداد ۹۶ - ۱۱:۳۹ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز شصت و نهمین جلسه رسمی هیات مدیره دوره سوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز روز یک شنبه هفتم خرداد ماه نودوشش، به ریاست مهندس محمد قنبری در محل سالن جلسات سازمان برگزار گردید.شصت و نهمین جلسه رسمی هیات مدیره دوره سوم سازمان

 

شصت و نهمین جلسه رسمی هیات مدیره دوره سوم سازمان

سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز

شصت و نهمین جلسه رسمی هیات مدیره دوره سوم سازمان

در این نشست بعد از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، مهندس قنبری با تبریک فرارسیدن ماه مهمانی خدا رسمیت نشست را اعلام نمود .
برخی اعضا به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.هم چنین مهندس سیروسی درخواست نمود تا گزارش شش ماهه هیات رییسه سال دوم سازمان به هیات مدیره ارایه گردد.
با توجه به فرارسیدن در ماه مبارک رمضان مصوب گردید جلسه های آتی هیات مدیره در این ماه راس ساعت ۵ و نیم عصر برگزار شود.
در مورد دفتر نمایندگی هشتگرد هم مصوب گردید کمیته املاک بهمراه مهندس صنوبر با فرمانداری این شهرستان مذاکرات مربوطه را انجام داده و نتیجه را به هیأت مدیره اعلام کنند.
در این نشست مصوب گردید قرارداد بیمه مسوولیت حرفه‌ای مهندسین با توجه به مناقصه برگزار شده و انتخاب بیمه البرز طبق نامه شماره ۲۹۸۷ مورخ ششم اردیبهشت نودو شش خارج از آیین نامه معاملاتی منعقد شود و بیمه برای مجریان ذیصلاح هم به قرارداد مربوطه اضافه شود.


هم چنین موضوع وحدت رویه در پرداخت حق نظارت در شهر های استان از طرف مهندس قنبری مطرح گردید که مهندس طهماسبی در این مورد پیشنهاد داد تا قرارداد های هم سان در این مورد اجرایی گردد.
در بخشنامه های وارده نامه آقای مهندس خسروی در مورد بیمه نیروهای خدماتی دفاتر نمایندگی مطرح گردید و اختیار تصمیمگیری به هیات رییسه داده شد.
با توجه به نزدیک شدن به انتخابات هیات رییسه گروه های تخصصی، ضمن تصویب هزینه های برگزاری انتخابات، مصوب گردید در خصوص اسامی نامزدهای گروههای تخصصی که به صورت مشروط تایید شده‌اند اگر تا هفتاد و دو ساعت از این مصوبه لیست نامزدهای کد کارگروه سنجش اعلام شده مورد تایید قرار گرفته‌اند منتشر شود.
با تصویب هیات مدیره هم چنین روز انتخابات گرو‌ههای تخصصی از روز یک شنبه بیست و یکم خرداد نودوشش به روز ۲ شنبه بیست و دوم خرداد نودو شش منتقل شد و مقرر شد صندوقهای رای گیری در ۲ شهر کرج و هشتگرد مستقر گردد.
هم چنین در این جلسه با کلیات برگزاری اجلاس کمیسیون بانوان سازمان نظام مهندسی استانهای هم جوار موافقت شد.
در ادامه نشست هم مصوب شد مدیر اجرایی و مسوول دفتر فنی نحوه کنترل نقشه‌ها در دفتر فنی را مورد بررسی قرارداده و راه کاری مناسب برای بهبود آن گرفته و اجرا نمایند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز

 

دانلود منابع آزمون نظام مهندسی رشته برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ خرداد ۹۶
1065 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0