جشن بزرگ مهندسان البرز برگزار گردید شصت و هشتمین جلسه هیات مدیره سازمان

شصت و هشتمین جلسه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان البرز برگزار گردید

شصت و هشتمین جلسه هیات مدیره سازمان روز یک شنبه سی و یکم اردی بهشت نودوشش با ریاست مهندس محمد قنبری در محل سالن جلسات سازمان برگزار گردید.

کد خبر: 960308019 تاریخ انتشار: دوشنبه ۸ خرداد ۹۶ - ۳:۳۵ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز شصت و هشتمین جلسه هیات مدیره سازمان روز یک شنبه سی و یکم اردی بهشت نودوشش با ریاست مهندس محمد قنبری در محل سالن جلسات سازمان برگزار گردید.شصت و هشتمین جلسه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان

شصت و هشتمین جلسه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان

سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز

 

شصت و هشتمین جلسه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان

در شروع این جلسه و بعد از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، ریاست سازمان ضمن تبریک حماسه آفرینی مردم ایران و انتخاب دوباره دکتر حسن روحانی ، با ابراز خوش وقتی انتخاب جمعی از اعضای سازمان را بعضویت شوراهای اسلامی شهر و روستا ، را به ایشان و اعضای سازمان تبریک و تهنیت گفت.
در بخش پیش از دستور نامه شورای مرکزی در خصوص برگزاری نشست بیست شورای مرکزی در ارومیه مطرح و مقرر گردید اشخاصی که امکان حضور در جلسه مذکور را ندارند ظرف چهار روز آینده اعلام کنند.
هم چنین با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، مصوب شد ساعات کاری سازمان در ایام ماه مبارک ماه رمضان از ساعت هشت و نیم الی پانزده باشد.
در ادامه مصوبه هیات چهار نفره در موضوع تقسیط حق الزحمه نظارت و مصوبات هیات مدیره در جلسات بیست و سی و چهار هیات مدیره مورد بحث و بررسی قرار گرفت و قرار شد برای دستور نقشه‌های بالای سه هزار متر، تا دو ماه در اختیار هیات رییسه و از سی و یکم تیر نودوشش به بعد، با ضمانت مورد تأیید واحد حقوقی تقسیط صورت گیرد و این امر در سایت به اطلاع اعضا برسد.
در خصوص تفاهم نامه سه جانبه کنتور برق نیز در این نشست بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت که بدنبال آن مقرر گردید نشستی با حضور خانم مهندس خسروی و آقایان مهندسین سیکارودی، قنبری و آقای مهندس حسین صدری برگزار گردیده و نتایج آن در نشست های آتی هیات مدیره مطرح گردد.
با توجه به مباحث و پرسش های مطرح در خصوص تناسب حق الزحمه طراحی عمران و معماری و شیوه نامه طراحی و نظارت بر آسانسور و پله برقی مقرر گردید به ترتیب از وزارت مسکن و شهرسازی و شورای مرکزی استعلام شود.
در ادامه در بررسی بند ۳ دستور جلسه مصوب گردید دستور نقشه‌های بالای ۵۰۰۰ متر مربع دارای طراحی ترافیک باشد در سازمان اجرایی شود.


هم چنین مصوب شد با توجه به مصوبه هیات ۴ نفره و مشخص شدن تعرفه خدمات رشته ترافیک و شهرسازی، شرح خدمات و چک لیستهای مربوط برشته شهرسازی و ترافیک توسط مهندس کاتب و مهندس مرادپور در نشست آتی به هیات مدیره ارایه شود.کاتب ارایه گردیده و تصمیمگیری گردد.
در این نشست با توجه به در پیش بودن انتخابات هیاتهای رییسه گروههای تخصصی، مصوب شد این انتخابات روز یک شنبه مورخ بیست و یکم خرداد نودوشش از ساعت نه الی هفده در محل ساختمان آموزش سازمان برگزار میگردد.
هم چنین در خصوص رشته‌های ترافیک و شهرسازی که داوطلبین دارای شرایط آن ها،بحد نصاب انتخابات نرسیده‌اند، فراخوانی از مهندسان این رشته‌ها ( بمدت ده روز) انجام شده و حداکثر تا هجدهم خرداد نودوشش بررسی و لیست نهایی به هیات مدیره برای انتخاب کمیسیون تخصصی مربوط به این دو رشته ارایه گردد.
در ادامه این نشست، کلیات خدمات کنترل غیرحضوری نقشه مصوب گردید و قرار شد جزییات آن در نشست های آتی هیأت مدیره مطرح شود.
منبع: سازمان نظام مهندسی استان البرز

 

بهترین کتاب برای آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ خرداد ۹۶
1280 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0