سینا صبری در جلسه با اعضای کمیسیونهای عمران و آموزش مجلس شورای اسلامی سینا صبری در جلسه با اعضای کمیسیونهای عمران و آموزش مجلس شورای اسلامی

سینا صبری در جلسه با اعضای کمیسیونهای عمران و آموزش مجلس شورای اسلامی

سینا صبری در جلسه با اعضای کمیسیونهای عمران و آموزش مجلس شورای اسلامی ، ححضور داشت. پيش نويس اصلاحي قانون در کمیسیون عمران قطعي نشده است

کد خبر: 001220007 تاریخ انتشار: جمعه ۲۰ اسفند ۰۰ - ۱۰:۲۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، سینا صبری در جلسه با اعضای کمیسیونهای عمران و آموزش مجلس شورای اسلامی ، ححضور داشت. پيش نويس اصلاحي قانون در کمیسیون عمران قطعي نشده است

سینا صبری در جلسه با اعضای کمیسیونهای عمران و آموزش مجلس شورای اسلامی

سینا صبری در جلسه با اعضای کمیسیونهای عمران و آموزش مجلس شورای اسلامی
سینا صبری در جلسه با اعضای کمیسیونهای عمران و آموزش مجلس شورای اسلامی
سینا صبری نماينده شهرساز هيات مديره سازمان استان خراسان رضوی در جلسه گروه تخصصی شهرسازی شوراي مركزي با کمیسیونهاي عمران و آموزش‌ مجلس شوراي اسلامي بیان داشت: بررسی و اصلاح پيش نويس قانون نظام مهندسی مهم‌ترین مطالبه جامعه مهندسی کشور است
دیدار جمعی از اعضای گروه تخصصی شهرسازی سازمان نظام مهندسي ساختمان (شورای مرکزی) با روسای کمیسیونهای آموزش و عمران مجلس شورای اسلامی چهارشنبه مورخ یازدهم اسفندماه جاری در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
در این دیدار، رسول وظیفه شناس، سينا صبري، عباس صنیع زاده، فتح الله فواد مرعشی، مجيد فارغیان قمي، محسن غیاثی نیا و احمد زارعی بهمراه بهزاد فر از اساتيد بنام شهرسازي كشور با منادی رئیس کمیسیون آموزش مجلس ملاقات و خواسته های جامعه مهندسی کشور در رابطه با اصلاح پيش نويس قانون نظام مهندسي با تاکید بر حفظ حقوق مكتسبه و اعمال اصلاحات در مورد پيشنهادات بیان شده دارندگان مدارک تحصیلی ناپیوسته در مقاطع كارشناسي و كارشناسي ارشد و هم چنين ضرورت ابقاي مهندسین ترافیک در قانون اصلاحي و…. را به اطلاع وی رساندند و در همین رابطه نامه مربوط به پیشنهادات گروه تخصصی شهرسازی نیز به وی تحویل داده شد.
منادی نیز در این دیدار ضمن تائید درخواستهای مطرح شده و اشكالات موجود در پيش نويس اظهار داشت: در صورت عدم امكان اصلاحات در کمیسیون عمران، موضوع قطعا در صحن علنی پی‌گیری خواهد شد.
در ادامه و با پيشنهاد و هماهنگي منادی، اعضای گروه تخصصي شهرسازي جلسه اي با رییس كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي رضائی كوچي برگزار کرده و پيشنهادات اصلاحي خود را به اطلاع وی و ساير حاضرين در جلسه شامل معاون پارلماني و حقوقي وزير راه و شهرسازي (نجات نيا) و معاون عمراني وزير كشور (دكتر جمالي نژاد) نیز رساندند.
رضائي كوچي بعد از استماع دغدغه ها و نگرانيهاي جامعه مهندسين کفت: پيش نويس اصلاحي قانون در کمیسیون عمران قطعي نشده و اصلاحات مورد نظر در آن اعمال و بعد از اخذ تاييديه از كارشناسان خبره نظام مهندسي به صحن علني مجلس فرستاده خواهد شد. در همین جلسه، جمالی نژاد نيز ضمن تاييد موارد مورد درخواست و مطرح شده به اهميت و نقش و جايگاه مهندسين شهرساز در نظام ساخت و ساز شهري اشاره داشت و بر ضرورت برگزاري جلسه مشترك در وزارت كشور بمنظور احصا خدمات قانوني مهندسان شهرساز تاكيد کرد.
در حاشيه جلسه مذكور نیز دیداری با مهندس صدیف بدری نایب رئیس کمیسیون عمران انجام شد و وی ضمن اعلام اصلاح اشكالات مطرح شده در آخرين پيش نويس قانون، راه را براي بررسي هاي بيشتر و اصلاح موارد مورد نظر باز دانسته و در همين راستا درخواست ارائه نقطه نظرات كارشناسي را مطرح کرد. در خاتمه با توجه به حضور نجات نيا نماينده حقوقي و پارلماني وزير راه و شهرسازي در جلسه، درخواست شد، نقطه نظرات اصلاحي و كارشناسي اعضا از جانب وزارت راه نيز پي گيري شود.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ اسفند ۰۰
502 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0