هم‌زمان با سراسر کشور؛ پایان آزمون ورود به حرفه مهندسان در شهرکرد هم‌زمان با سراسر کشور؛ پایان آزمون ورود به حرفه مهندسان در شهرکرد

هم‌زمان با سراسر کشور؛ پایان آزمون ورود به حرفه مهندسان در شهرکرد

هم‌زمان با سراسر کشور؛ پایان آزمون ورود به حرفه مهندسان در شهرکرد ، برگزار شد. از مجموع داوطلبان این آزمون‌ ها در شهرکرد تعداد ۲۶۴۸ نفر را آقایان و پانصد و شانزده نفر را بانوان تشکیل دادند

کد خبر: 010621006 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۱ شهریور ۰۱ - ۱:۳۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، هم‌زمان با سراسر کشور؛ پایان آزمون ورود به حرفه مهندسان در شهرکرد ، برگزار شد. از مجموع داوطلبان این آزمون‌ ها در شهرکرد تعداد ۲۶۴۸ نفر را آقایان و پانصد و شانزده نفر را بانوان تشکیل دادند

هم‌زمان با سراسر کشور؛ پایان آزمون ورود به حرفه مهندسان در شهرکرد

هم‌زمان با سراسر کشور؛ پایان آزمون ورود به حرفه مهندسان در شهرکرد
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری از پایان آزمون ورود به حرفه مهندسان در چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور خبر داد.
اسکندر امینی گفت: در سطح شهرهای تحت پوشش این اداره کل تعداد ۳۱۶۴ نفر برای مجموعه آزمون‌ های نظام مهندسی در روزهای ۴ شنبه، ۵ شنبه و جمعه (۱۶، ۱۷ و ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۱) ثبت نام کردند.
امینی تصریح کرد: از مجموع داوطلبان این آزمون‌ ها در شهرکرد تعداد ۲۶۴۸ نفر را آقایان و پانصد و شانزده نفر را بانوان تشکیل دادند.
وی ادامه داد: در روز اول آزمون ورود به حرفه مهندسی در رشته های عمران و معماری (اجرا)، مکانیک و برق (نظارت – اجرا) در مجموع ١٢٩١ نفر و در روز دوم آزمون در رشته های عمران و معماری (نظارت)، شهرسازی، نقشه برداری، ترافیک، کارشناس ماده بیست و هفت و آزمون کاردان فنی ساختمان در مجموع ۱۳۰۷ نفر ثبت نام کرده بودند.
وی افزود: در آخرین روز از برگزاری این آزمون ها (جمعه ۱۸ شهریورماه) نیز تعداد ۵۶۶ نفر داوطلب در رشته‌ های عمران (محاسبات)، مکانیک و برق (طراحی)، طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان، ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی و معماران تجری آزمون دادند.
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان ادامه داد: در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل رشته عمران(نظارت) با ششصد و شصت و نه نفر داوطلب بیشترین تعداد و رشته طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان با دو نفر داوطلب کم‌ترین تعداد شرکت کننده را داشتند.
منبع: خبر آنلاین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ شهریور ۰۱
234 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0