امضای تفاهم نامه نظام مهندسی و بنیاد مسکن استان سیستان بلوچستان امضای تفاهم نامه نظام مهندسی و بنیاد مسکن استان سیستان بلوچستان

امضای تفاهم نامه نظام مهندسی و بنیاد مسکن استان سیستان بلوچستان

امضای تفاهم نامه نظام مهندسی و بنیاد مسکن استان سیستان بلوچستان ، انجام شد. ارائه خدمات مهندسی به مالکان ساختمان‌ های مشمول این تفاهم‌نامه تا سقف صد متر مربع زیربنا رایگان است

کد خبر: 990418011 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ تیر ۹۹ - ۱:۲۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی،  امضای تفاهم نامه نظام مهندسی و بنیاد مسکن استان سیستان بلوچستان ، انجام شد. ارائه خدمات مهندسی به مالکان ساختمان‌ های مشمول این تفاهم‌نامه تا سقف صد متر مربع زیربنا رایگان است

امضای تفاهم نامه نظام مهندسی و بنیاد مسکن استان سیستان بلوچستان

 امضای تفاهم نامه نظام مهندسی و بنیاد مسکن استان سیستان بلوچستان

نظام مهندسی و بنیاد مسکن سیستان بلوچستان تفاهم‌نامه امضا کردند
سازمان نظام مهندسی ساختمان سیستان و بلوچستان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مورد ارائه خدمات مهندسی در بازسازی واحدهای مسکونی مناطق هدف در حاشیه شهرها و مناطق آسیب دیده از سیل در این استان تفاهم‌نامه مشترک امضا کردند.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ارائه خدمات مهندسی به مالکان ساختمان‌ های مشمول این تفاهم‌نامه تا سقف صد متر مربع زیربنا رایگان است و همه هزینه ‌های مربوط به بخش نظارت و طراحی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت خواهد شد.
کامبیز نرماشیری تصریح کرد: هم‌چنین براساس این تفاهم‌نامه سازمان نظام مهندسی سیستان و بلوچستان متعهد می‌ گردد، دفاتر دارای صلاحیت را برای تهیه نقشه‌های طراحی استاندارد به افراد معرفی و نسبت به انتخاب ناظر اقدام کند.
نرماشیری گفت: تمام سازوکارهای مربوط به ارائه خدمات مهندسی نیز در خصوص این ساختمان ‌ها براساس قانون انجام خواهد شد.
وی گفت: متقاضیان در مناطق حاشیه شهر و نیز مناطق آسیب دیده از سیل می ‌توانند با ارائه مدارک و دریافت معرفی نامه از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به منظور پی‌گیری امور مربوط به ساخت و ساز به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مراجعه کنند.
رییس نظام مهندسی ساختمان سیستان و بلوچستان، امضای این تفاهم‌نامه را بسیار مهم دانست و گفت: از آنجایی که جمعیت زیادی در حاشیه شهرهای سیستان و بلوچستان زندگی می ‌کنند که اغلب ساختمان‌ های این مناطق فاقد استحکام لازم در برابر پدیده‌های طبیعی از جمله زلزله هستند با استفاده از این تفاهم ‌نامه بازسازی و بهسازی بافت شهری در این مناطق انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد: در سیل اخیر سیستان و بلوچستان ساختمان ‌های زیادی آسیب دیدند که مفاد این تفاهم‌نامه بمنظور بازسازی ساختمان‌های آسیب دیده اهتمام کامل دارد.
منبع: ایرنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ تیر ۹۹
502 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0