کوتاه شدن فرایند صدور پروانه تأسیس واحدهای تولیدی و خدماتی سخنگوی کمیسیون کشاورزی بیان کرد:

کوتاه شدن فرایند صدور پروانه تأسیس واحدهای تولیدی و خدماتی

نورمحمد تربتی نژاد اظهار داشت: نظام مهندسی کشاورزی در نشست کمیسیون کشاورزی مجلس بیان کرد که فرایند صدور پروانه تأسیس و بهره‌برداری واحدهای تولیدی و خدماتی را کوتاه خواهد کرد.

کد خبر: 971115004 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ بهمن ۹۷ - ۹:۳۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نورمحمد تربتی نژاد اظهار داشت: نظام مهندسی کشاورزی در نشست کمیسیون کشاورزی مجلس بیان کرد که فرایند صدور پروانه تأسیس و بهره‌برداری واحدهای تولیدی و خدماتی را کوتاه خواهد کرد.

کوتاه شدن فرایند صدور پروانه تأسیس واحدهای تولیدی و خدماتی

کوتاه شدن فرایند صدور پروانه تأسیس واحدهای تولیدی و خدماتی

فرایند صدور پروانه تأسیس واحدهای  تولیدی و خدماتی کوتاه می‌ گردد

وی در تشریح نشست کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی ادامه داد: امروز کمیسیون نشست مشترکی با رئیس و اعضای شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی داشت.
وی ادامه داد: اهداف نظام مهندسی کشاورزی شامل ارتقای بهر ه‌وری عوامل تولید، تولید محصول سالم، حفظ منابع پایه و تولید اقتصادی است. ذی ‌نفعان سازمان شامل اعضای حقیقی و حقوقی، کشاورزان و کارآفرینان، دولت و مجلس هستند. در کشور حدود دویست هزار نفر متخصص کشاورزی و منابع طبیعی و حدود چهار میلیون نفر کشاورز و حدود نهصد شرکت حقوقی عضو این نظام هستند.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس، در باره چالش ‌های عمده سازمان نظام مهندسی کشاورزی که در نشست بررسی شده بود، اظهار داشت: کندی در صدور مجوزها، پروانه‌های فعالیت‌ های تولیدی و اشتغالزایی، کندی جهت‌گیری در کشاورزی سالم و گلخانه‌ای، تولید دانش ‌بنیان و پرورش ماهیان در قفس از این چالش‌ ها است.

کوتاه شدن فرایند صدور پروانه تأسیس واحدهای تولیدی و خدماتی

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، ضمن اعلام حمایت کمیسیون کشاورزی از سازمان مهندسی کشور، ادامه داد: برای واقع شدن سازمان نظام مهندسی کشاورزی در جایگاه واقعی قرار بر این شد که نشست های بیش تری جهت پی گیری مباحث برگزار شود. ارتباط نظام مهندسی و کمیسیون می‌ تواند مستمر و نهادینه گردد.
تربتی نژاد در خاتمه افزود: نظام مهندسی در این نشست اعلام کرد که فرایند صدور پروانه تأسیس و بهره‌برداری واحدهای تولیدی و خدماتی را کوتاه خواهد کرد.
منبع: ایسنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بسته طلائی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ بهمن ۹۷
628 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0