سید حسین محمودیه: شناسایی هفتادوپنج ساختمان بلند ناایمن در استان اصفهان سید حسین محمودیه: شناسایی هفتادوپنج ساختمان بلند ناایمن در استان اصفهان

سید حسین محمودیه: شناسایی هفتادوپنج ساختمان بلند ناایمن در استان اصفهان

سید حسین محمودیه: شناسایی هفتادوپنج ساختمان بلند ناایمن در استان اصفهان ، صورت گرفت. از این تعداد، ۶۷ مورد در اصفهان و هشت مورد در دیگر شهرستان‌ها است و همه کاربری‌های مسکونی، تجاری، درمانی، مذهبی و فرهنگی را شامل می‌گردد

کد خبر: 021115002 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ بهمن ۰۲ - ۲:۵۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، سید حسین محمودیه: شناسایی هفتادوپنج ساختمان بلند ناایمن در استان اصفهان ، صورت گرفت. از این تعداد، ۶۷ مورد در اصفهان و هشت مورد در دیگر شهرستان‌ها است و همه کاربری‌های مسکونی، تجاری، درمانی، مذهبی و فرهنگی را شامل می‌گردد

سید حسین محمودیه: شناسایی هفتادوپنج ساختمان بلند ناایمن در استان اصفهان

سید حسین محمودیه: شناسایی هفتادوپنج ساختمان بلند ناایمن در استان اصفهان
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد؛
شناسایی هفتادوپنج ساختمان بلند ناایمن در استان اصفهان
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: هفتادوپنج ساختمان بلند ناایمن در استان اصفهان شناسایی و حائز اهمیت ارزیابی در برابر حوادث تشخیص داده شدند.
سید حسین محمودیه در حاشیه همایش ملی بهسازی و مقاوم سازی ساختمان‌ها به میزبانی اصفهان گفت: هفتادوپنج ساختمان بلند ناایمن شناسایی شده در استان اصفهان حائز اهمیت ارزیابی تشخیص داده شدند.
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: از این تعداد، ۶۷ مورد در اصفهان و هشت مورد در دیگر شهرستان‌ها است و همه کاربری‌های مسکونی، تجاری، درمانی، مذهبی و فرهنگی را شامل می‌گردد.
وی گفت: پرونده این سازه‌ها به مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی برای ارائه راه‌کارهای ایمنی سازی و مقام سازی ارسال شده است.
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان تصریح کرد: اعضای کارگروه ساختمان‌های بلند و ناایمن مرتب در حال پایش سازه‌ها هستند.
وی در ادامه به مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان اشاره و بیان کرد: آیین نامه اجرایی آن به لحاظ مباحث حقوقی که ورود به ساختمان‌های در حال استفاده است با تشکیل کمیته‌ای در وزارت راه و شهرسازی تدوین و برای بررسی، تأیید و اخذ مصوبه هئیت دولت به وزارت کشور ارسال شده است.
محمودیه گفت: اجرای این مبحث، اوایل سال آینده ابلاغ گردد.
منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ بهمن ۰۲
213 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0