هفتاد و پنج واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای سی و پنج درصد در حال احداث هفتاد و پنج واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای سی و پنج درصد در حال احداث

هفتاد و پنج واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای سی و پنج درصد در حال احداث

هفتاد و پنج واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای سی و پنج درصد در حال احداث ، است. چهار واحد پرورش ماهی سردآبی با ظرفیت مجموعا ۱۱۰ تن درحال ساخت است

کد خبر: 991211008 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹ - ۸:۳۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، هفتاد و پنج واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای سی و پنج درصد در حال احداث ، است. چهار واحد پرورش ماهی سردآبی با ظرفیت مجموعا ۱۱۰ تن درحال ساخت است

هفتاد و پنج واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای سی و پنج درصد در حال احداث

هفتاد و پنج واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای سی و پنج درصد در حال احداث
شهرام محمدی بیان کرد:
هفتاد و پنج واحد تولیدی در مشگین شهر در حال ساخت است
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی اردبیل بیان کرد: هفتاد و پنج واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای سی و پنج درصد در حال احداث است.
شهرام محمدی، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر هفتاد و پنج طرح در حوزه دام و طیور در شهرستان مشگین شهر در حال احداث است که بالای سی و پنج درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
محمدی ادامه داد: شهرستان مشگین شهر یکی از شهرهای پیشرو در طرح های کشاورزی و دامپروی است به طوری که در حال حاضر هجده مورد پرواربندی بره به ظرفیت چهار هزار و هفتصد راس در حال ساخت است که بالای سی و پنج درصد پیشرفت فیزیکی هستند.
وی تصریح کرد: هفت واحد گوسفند با ظرفیت دو هزار و هشتصد راس مولد و هجده واحد گاو شیری به ظرفیت نهصد و هفده راس مولد در حال ساخت هستند که پیشرفت فیزیکی بالای سی و پنج درصد دارند.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی اردبیل گفت: سیزده واحد گوساله پرواری به ظرفیت هزار و هفتصد راس و چهارده واحد مرغداری گوشتی به ظرفیت سیصد و ده هزار قطعه با پیشرفت فیزیکی پنجاه درصد در حال ساخت است که در آینده نزدیک بهره برداری از این واحد خواهیم شد.
محمدی ادامه داد: با توجه به پتانسیل شهرستان مشگین شهر در حوزه پرورش ماهی نیز سرمایه گذاری های مناسبی انجام شده است به طوری که چهار واحد پرورش ماهی سردآبی با ظرفیت مجموعا ۱۱۰ تن درحال ساخت است.
محمدی اظهار داشت: حمایت از سرمایه گذاری و تولید پایدار و ایجاد اشتغال از اولویتهای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع است و برنامه ریزیهای مناسب انجام شده تا بتوانیم به این اهداف دست یابیم.
منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ اسفند ۹۹
622 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0