کسب نمره قبولی هشتادوپنج درصد ازشرکت کنندگان در آزمون پایان دوره همایش کسب نمره قبولی هشتادوپنج درصد ازشرکت کنندگان در آزمون پایان دوره همایش

کسب نمره قبولی هشتادوپنج درصد ازشرکت کنندگان در آزمون پایان دوره همایش

کسب نمره قبولی هشتادوپنج درصد ازشرکت کنندگان در آزمون پایان دوره همایش ، در این آزمون 635 نفر در رشته عمران و 160 نفر در رشته معماری شرکت داشتند و سایر شرکت کنندگان در رشته های برق و مکانیک حضور داشتند

کد خبر: 020916001 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۶ آذر ۰۲ - ۳:۱۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، کسب نمره قبولی هشتادوپنج درصد ازشرکت کنندگان در آزمون پایان دوره همایش ، در این آزمون ۶۳۵ نفر در رشته عمران و ۱۶۰ نفر در رشته معماری شرکت داشتند و سایر شرکت کنندگان در رشته های برق و مکانیک حضور داشتند

کسب نمره قبولی هشتادوپنج درصد ازشرکت کنندگان در آزمون پایان دوره همایش

کسب نمره قبولی هشتادوپنج درصد ازشرکت کنندگان در آزمون پایان دوره همایش
رئیس همایش ملی فن آوری های نوین در صنعت:
هشتادوپنج درصد ازشرکت کنندگان در آزمون پایان دوره همایش موفق به کسب نمره قبولی شدند
مهدی حکیمی رئیس همایش ملی فن آوری های نوین در صنعت ساختمان با بیان این مطلب گفت: در همایش ملی فن آوری های نوین ۱۱۰۰ نفر ثبت نام ودر آزمون پایان دوره همایش شرکت داشته اند که از این تعداد نهصد نفر موفق به کسب نمره قبولی آزمون پایان دوره شده اند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان افزود: در این آزمون ۶۳۵ نفر در رشته عمران و ۱۶۰ نفر در رشته معماری شرکت داشتند و سایر شرکت کنندگان در رشته های برق و مکانیک حضور داشتند.
وی ادامه داد: این آزمون که سوالات آن توسط اساتید برگزار کننده دوره های آموزشی همایش در رشته های مختلف طراحی شده بود تحت نظارت معاونت مقرارت ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان برگزار گردید.
دبیر کمیسیون روسای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان های کشور ادامه داد: نتایج این آزمون در موضوع ارتقاء و تمدید پروانه اشتغال اعضای دارای پروانه سازمان نظام مهندسی ساختمان تاثیر گذار خواهد بود و شرکت کنندگان با کسب نمره قبولی این آزمون می توانند نسبت به ارتقاء پروانه خود اقدام نمایند.
وی با بیان این مطلب که آزمون این همایش در رشته های عمران، معماری، برق و مکانیک همزمان و به صورت یکپارچه در محل برگزاری همایش برگزار شد، گفت: از شرکت کنندگانی که که موفق به کسب نمره قبولی در این آزمون نشده اند ،با نظر اداره کل راه و شهرسازی استان آزمون مجدد گرفته خواهد شد.
شرکت کنندگان جهت اطلاع از کسب نمره قبولی آزمون خود می توانند به سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان به آدرس https://semceo.ir/ مراجعه نمایند.
منبع: خبر آنلاین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ آذر ۰۲
145 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0