جشن بزرگ مهندسان البرز برگزار گردید جلسه رسمی هیات مدیره

هفتادمین جلسه رسمی هیات مدیره

هفتادمین جلسه رسمی هیات مدیره روز یک شنبه بیست و یکم خرداد ماه نودو پنج ، به ریاست مهندس محمد قنبری در محل سالن جلسات سازمان برگزار گردید.

کد خبر: 960327004 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ خرداد ۹۶ - ۹:۴۸ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز هفتادمین جلسه رسمی هیات مدیره روز یک شنبه بیست و یکم خرداد ماه نودو پنج ، به ریاست مهندس محمد قنبری در محل سالن جلسات سازمان برگزار گردید.هفتادمین جلسه رسمی هیات مدیره

 

هفتادمین جلسه رسمی هیات مدیره

سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز

هفتادمین جلسه رسمی هیات مدیره

در بخش اول این جلسه، بعد از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، نامه های وارده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
از نامه هایی که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت نامه درخواست کمک پنجاه ریالی به موسسه نیکوکاری رعد بود که بتصویب رسید. نامه حجت الاسلام لنگوری مشاور فرهنگی سازمان در مورد تهیه و توزیع سبد ارزاق برای سی خانوار نیازمند و بی سرپرست بمناسبت ایام ماه مبارک رمضان، مطرح شد که این موضوع با موافقت هیات مدیره هم راه شد.
در ادامه نامه مدیرکل بحران استان مطرح گردید که پیرو آن مصوب شد کمیته فنی در این خصوص تشکیل جلسه داده و اقدامات لازم را به انجام برساند.
در این جلسه هم چنین مصوب شد تا طبق بند ۶-۳ شیوه نامه ارجاع شورای مرکزی به مالکین پلاکهای ثبتی با حداقل سه دانگ مالکیت اجازه داده شود تا امکان انتخاب ناظر از اقوام درجه یک خود را داشته باشند.


بخش دیگر این نشست با حضور آقایان مهندس ارتقایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، دکتر فانی مدیرکل دفتر فنی استانداری البرز و مهندس جی افرام عضو هیات رییسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان و هم چنین در ادامه با حضور مهندس رضایی مدیرکل راه وشهرسازی استان و معاونان این اداره کل برگزار گردید.
در این بخش ضمن بحث و تبادل نظر در مورد موضوعات و مشکلات مختلف صنعت ساخت و ساز در استان و از جمله موضوع دستور نقشه های با متراژ پایین در شهرهای استان، راه کارهای قانونی رفع موانع و مشکل ها مورد بررسی قرار گرفت.

منبع : سازمان نظام مهندسی استان البرز

 

نشریهشماره ۱۱۰

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ خرداد ۹۶
1228 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0