راه‌اندازی میز خدمت در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی راه‌اندازی میز خدمت در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

راه‌اندازی میز خدمت در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

راه‌اندازی میز خدمت در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی ، در راستای تکریم مراجعه‌کنندگان و جلوگیری از سرگردانی آنها، سرعت در پاسخ‌گویی و پیش‌گیری از احتمال شیوع ویروس کرونا صورت گرفت

کد خبر: 000314012 تاریخ انتشار: جمعه ۱۴ خرداد ۰۰ - ۷:۰۰ ب.ظ
به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، راه‌اندازی میز خدمت در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی ، در راستای تکریم مراجعه‌کنندگان و جلوگیری از سرگردانی آنها، سرعت در پاسخ‌گویی و پیش‌گیری از احتمال شیوع ویروس کرونا صورت گرفت

راه‌اندازی میز خدمت در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

راه‌اندازی میز خدمت در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی از راه‌اندازی میز خدمت در این سازمان خبر داد.
در راستای تکریم مراجعه‌کنندگان و جلوگیری از سرگردانی آنها، سرعت در پاسخ‌گویی و پیش‌گیری از احتمال شیوع ویروس کرونا، میز خدمت در این سازمان راه‌اندازی شده است.
امیرهوشنگ انصاری با اعلام این خبر، تصریح کرد: در راستای تسهیل و تسریع در پاسخگویی، کارشناسان آگاه به قوانین و دستورالعمل‌ ها برای خدمت به مراجعه‌کنندگان در میز خدمت مستقر شده‌اند و پاسخ‌گویی را به نحو شایسته انجام می‌دهند.
وی ادامه داد: اگرچه اقداماتی از قبیل الکترونیکی کردن فرآیندها نظیر سامانه ساجام، سامانه هوشمند تلفن، سامانه جامع آموزش و آزمون ها را بمنظور کاهش حضور فیزیکی افراد برای پی‌گیری درخواست ها در محل نظام مهندسی فراهم کرده‌ایم اما با این وجود، میز خدمت برای پاسخ‌گویی تکمیلی راه‌اندازی شده است.
وی ادامه داد: با فعالیت میز خدمت در این سازمان، همه واحدهایی که مراجعه‌کننده حضوری دارند از جمله اعضای سازمان و هم‌چنین شهروندان مشهد الرضا، می توانند از طریق نماینده مستقر در میزخدمت پاسخ درخواست های خود را دریافت کنند.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی با عنوان اینکه این سازمان حدود چهل هزار نفر عضو در هفت رشته ساختمانی دارد، اضافه کرد: باتوجه به تعداد بالای ارباب رجوع این سازمان، سعی کرده ایم از طریق میزخدمت بارعایت پروتکلهای بهداشتی که به طور مرتب از سوی نهادهای متولی این موضوع مورد نظارت قرار می گیرد، خدمت رسانی مطلوب درکمترین زمان ممکن صورت بگیرد.
علی رغم پاسخ‌گویی های مناسب غیرحضوری از طریق ابزارهای مختلف و همچنین دفاتر پیشخوان که در سطح استان برای انجام خدمات نظام مهندسی و پاسخ‌گویی به ارباب رجوعها فعال هستند، اما روزانه نزدیک به هزار نفر برای پیگیری فعالیتهای خود به این  سازمان مراجعه می کنند که نمایندگان واحدهای فنی نظیر نظارت مضاعف، کمیسیون فنی، تشکلهای حرفه ای، ارجاع کار، عضویت، آموزش، پذیرش مستقر در میزخدمت پاسخگویی شایسته را به آنها انجام می دهند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی
منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ خرداد ۰۰
612 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0