راه اندازی دفتر کنترل کیفیت خدمات مهندسی ساختمان در خراسان شمالی راه اندازی دفتر کنترل کیفیت خدمات مهندسی ساختمان در خراسان شمالی

راه اندازی دفتر کنترل کیفیت خدمات مهندسی ساختمان در خراسان شمالی

راه اندازی دفتر کنترل کیفیت خدمات مهندسی ساختمان در خراسان شمالی ، صورت گرفت. در گذشته کنترل کیفیت در حوزه های مختلف همچون آزمایشگاه، بخش اجرا، نظارت و ... بصورت جداگانه صورت می گرفت

کد خبر: 991209009 تاریخ انتشار: شنبه ۹ اسفند ۹۹ - ۸:۰۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، راه اندازی دفتر کنترل کیفیت خدمات مهندسی ساختمان در خراسان شمالی ، صورت گرفت. در گذشته کنترل کیفیت در حوزه های مختلف همچون آزمایشگاه، بخش اجرا، نظارت و … بصورت جداگانه صورت می گرفت

راه اندازی دفتر کنترل کیفیت خدمات مهندسی ساختمان در خراسان شمالی

راه اندازی دفتر کنترل کیفیت خدمات مهندسی ساختمان در خراسان شمالی
دفتر کنترل کیفیت خدمات مهندسی ساختمان در خراسان شمالی راه اندازی گردید
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی از راه اندازی دفتر کنترل کیفیت خدمات مهندسی ساختمان در این استان خبر داد.
علی اکبر رمضانی تصریح کرد: در گذشته کنترل کیفیت در حوزه های مختلف همچون آزمایشگاه، بخش اجرا، نظارت و … بصورت جداگانه صورت می گرفت و خروجی آن، خروجی متمرکزی نبود که بتوان یک سری راه‌کارهایی در جهت ارتقاء کیفیت ساخت و ساز و به روز رسانی دانش مهندسی ارائه داد.
رمضانی تصریح کرد: در این دفتر تمامی کنترل ها، از نقشه سازه گرفته، تا در حوزه های برق، مکانیک و .. صورت می گیرد و خروجی آن، اطلاعاتی می شود که در فرآیند کنترل از آن استخراج کرد و می تواند یک سری مزیت هایی را به دنبال داشته باشد و در جهت رفع ایرادات تلاش کرد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی عنوان کرد: در این دفتر اشکلات موجود در کار احصاء می گردد و در جهت رفع و کنترل آن اقدام می شود.
این مقام مسئول عنوان داشت: در حوزه نظارت نیز اکیپهایی بصورت رندمی هر روز طی هفته بازدیدهایی را در استان خواهند داشت و بیشتر تمرکز و توان خود را بر روی ساختمان بیش از پنج سقف خواهند گذاشت.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی با اشاره به حوزه طراحی نیز خاطر نشان ساخت: در این حوزه نیز کنترل ها صورت می گیرد و بازدید از ساختمان هایی که در حال اجرا هستند انجام می شوند و ضمن این که کیفیت کنترل می گردد، اگر احساس شود ضعفهایی وجود داشته باشد راهکار مناسب قبل از بهره برداری جفت رفع نقص داده می شود.
منبع: ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ اسفند ۹۹
484 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0