جلسه اعطای احکام کمیته تخصصی معماری دوره نهم نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی جلسه اعطای احکام کمیته تخصصی معماری دوره نهم نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی

جلسه اعطای احکام کمیته تخصصی معماری دوره نهم نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی

جلسه اعطای احکام کمیته تخصصی معماری دوره نهم نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی ، برگزار گردید. قابل ذکر است در پایان جلسه احکام اعضای کمیته تخصصی معماری توسط رئیس سازمان به آنان اهدا گردید

کد خبر: 001121006 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۱ بهمن ۰۰ - ۱۰:۰۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جلسه اعطای احکام کمیته تخصصی معماری دوره نهم نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی ، برگزار گردید. قابل ذکر است در پایان جلسه احکام اعضای کمیته تخصصی معماری توسط رئیس سازمان به آنان اهدا گردید

جلسه اعطای احکام کمیته تخصصی معماری دوره نهم نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی

جلسه اعطای احکام کمیته تخصصی معماری دوره نهم نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی
جلسه اعطای احکام کمیته تخصصی معماری دوره نهم برگزار گردید
بشیر رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی، در جلسه اعطای احکام کمیته تخصصی معماری دوره نهم که با حضور هیات رئیسه سازمان و نمایندگان معمار هیات مدیره در روز شنبه شانزدهم بهمن ماه جاری در محل سالن جلسات سازمان برگزار گردید؛ گفت: از کمیته تخصصی معماری با توجه به پتانسیل موجود در استان انتظارات زیادی مطالبه میشود.
وی افزود: همان‌گونه که انجمن صنفی معماری توانسته کارنامه قابل دفاعی از خود در دوره اخیر به جا گذارد،‌ انتظار همراهی و ارایه طریق در حل مسایل معماری را از کمیته های تخصصی و مشورتی بویژه معماری داریم.
افخمی نایب رییس اول سازمان نیز، تشکیل این کمیته را در سه بخش حقوقی،‌ اجرایی و دانشگاهی بسیار ارزشمند دانسته و با توجه به پتانسیل موجود،‌ تمامی ابزارها بمنظور رسیدن به برنامه و طرحهای مورد درخواست آنان از سوی هیات مدیره مهیا دانست.
مداحی، نایب رییس دوم سازمان نیز تهیه،‌ تنظیم و بروز رسانی چک لیستهای بخشهای مرتبط با معماری سازمان، کمک به ارتقا دانش معماران و مهیا سازی بسترهای استفاده از مطالب علمی-اجرایی با توجه به اجرایی شدن مباحث مربوط به برچسب انرژی در آینده نزدیک در ساختمانها،‌ ترویج موارد مربوط به قوانین و آیین نامه های حوزه های انرژی با توجه به معضلات زیست محیطی موجود استان، تهیه کتاب چه های نظارتی و آموزشی ویژه معماران،‌ همراهی ویژه با کمیته آموزش سازمان در مورد موارد ترویجی و تشویقی در دریافت و جذب طرحهای پژوهشی در حوزه معماری، انرژی، توسعه پایدار و حفظ و احیای محیط زیست را از دغدغه های موجود اعلام کرد.
مهاجر، نماینده معمار هیات مدیره و دبیر سازمان نیز انتخاب افراد کمیته را از سه منظر توانمندی، تجربه گرایی،‌حرفه مندی ارزشمند خواند و خواستار کمک در پایش فرآیندها و ایجاد مسیرهای جدید در کوتاه کردن فرآیندها شد.
دبیر سازمان گفت: هیات مدیره تمام تلاش خود را در اجرایی کردن نظرات کارشناسی اعضای کمیته خواهد کرد و ارایه برنامه کمیته معماری در راستای حل معضلات جامعه مهندسان معمار را دارای اهمیت خواند.
در ادامه، استادی دیگر نماینده معمار هیات مدیره آسیب شناسی، ‌نیاز به واکاوی،‌ شناسایی نقاط ضعف و قوت، توجه به ‌اصلاح موضوعات تخصصی و حرفه ای را برخی از مهم‌ترین اقدامات کمکی و مشورتی کمیته معماری دانست و کمک به ارتقا دانش معماری از منظرهای علمی و حقوقی و حل معضلات پیش آمده بین رشته ای را از تعهدات اخلاقی و حرفه ای معماران بیان کرد.
در ادامه حاضرین به بیان دیدگاه ‌ها و نظرات خود در مورد مشکلات و نیازهای جامعه مهندسین معمار و برنامه‌های پیش روی این کمیته پرداختند.
قابل ذکر است در پایان جلسه احکام اعضای کمیته تخصصی معماری توسط رئیس سازمان به آنان اهدا گردید.
اعضای کمیته به ترتیب حروف الفبا: آقایان و خانم ها دکتر/ مهندس کامران جنتی پور، مسعود حسینی فاطمی،‌ مژگان روپوش، نیکناز کجوئی،‌ نسترن فدوی، مطهره غلامپور و وحید وحدت
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ بهمن ۰۰
456 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0