ارسال گزارش ماهانه برای معادن و راهنمایی و پیش بینی مشکلات از وظایف نظام مهندسی ارسال گزارش ماهانه برای معادن و راهنمایی و پیش بینی مشکلات از وظایف نظام مهندسی

ارسال گزارش ماهانه برای معادن و راهنمایی و پیش بینی مشکلات از وظایف نظام مهندسی

ارسال گزارش ماهانه برای معادن و راهنمایی و پیش بینی مشکلات از وظایف نظام مهندسی ، است. مسئولیت نظام مهندسی در قبال یک معدندار چیست؟

کد خبر: 000711003 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۱ مهر ۰۰ - ۷:۴۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، ارسال گزارش ماهانه برای معادن و راهنمایی و پیش بینی مشکلات از وظایف نظام مهندسی ، است. مسئولیت نظام مهندسی در قبال یک معدندار چیست؟

ارسال گزارش ماهانه برای معادن و راهنمایی و پیش بینی مشکلات از وظایف نظام مهندسی

ارسال گزارش ماهانه برای معادن و راهنمایی و پیش بینی مشکلات از وظایف نظام مهندسی
مسئولیت نظام مهندسی در قبال یک معدندار چیست؟ / مهمترین چالش نمایشگاه صنایع معدنی
وظیفه نظام مهندسی صرفاً ارسال گزارش ماهانه برای معادن نیست راهنمایی و پیش بینی مشکلات هم از وظایف این نظام است و در جهت پیشبرد امور یک معدن وظایفی دارند.
مسیحا رضائی، کارشناس معدن و صنایع معدنی در پاسخ به این سوال که مهمترین و اثرگذارترین فعالیت نظام مهندسی ایران چیست، بیان کرد: وظیفه نظام مهندسی صرفاً ارسال گزارش ماهانه برای معادن نیست راهنمایی و پیش بینی مشکلات هم از وظایف این نظام است و در جهت پیشبرد امور یک معدن وظایفی دارند.
رضایی ادامه داد: با وجود این که در نظام مهندسی افراد تحصیل کرده مشغول به کار هستند به رسالت اصلی خود عمل نمی کند و به معدندار کمکی نمی کنند.
وی در ارتباط با جدی ترین چالش صنایع معدنی تصریح کرد: بخش صنایع معدنی بودجه و کارمندان بسیاری دارد، حمایت از معدن دار در مقابل مشکلاتی از قبیل معارضین و منابع طبیعی از جمله مهم‌ترین درخواست معدنیها است، که باید از زیر بار مسئولیت خود شانه خالی نکند.
وی در رابطه با نمایشگاه هایی که در حوزه معدن و صنایع معدنی هر ساله برگزار می گردد، افزود: صنایع ایران تولیدات بسیاری داشته اما صنعت، آن حمایتی که باید را از معدن کاری نداشته است، کلیه ماشین آلات خوب معدنی، خارجی هستند. با توجه به این موضوع که بابت ماشین آلات خارجی هزینه و ارزهای زیادی از کشور خارج می شود باید ماشین آلات مناسب معدنی در داخل تولید گردد.
این کارشناس معدن، مهمترین چالش نمایشگاههای صنایع معدنی را عدم وضوح آن دانست و ادامه داد: در این نمایشگاه باید حوزه ها جداگانه و مشخص گردند تا بازدیدکنندگان به راحتی محصولات موردنظر خود را بررسی کنند. نمایشگاه ها باید در فواصل زمانی مناسب و با کیفیت برگزار گردد، بگونه ای که صاحبان صنایع معدنی آخرین دستاوردهای خود را ارائه دهند.
منبع: دنیای معدن

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ مهر ۰۰
482 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0