سمینار کاربرد مدلسازی اطلاعات ساختBIM سمینار کاربرد مدلسازی اطلاعات ساختBIM

سمینار کاربرد مدلسازی اطلاعات ساختBIM در ساخت و سازهای شهری

سمینار کاربرد مدلسازی اطلاعات ساختBIM" در ساخت و سازهای شهری ، ویژه اعضای سازمان در روز 3 شنبه مورخ 1401/03/03 از ساعت 10 تا 14 برگزار می گردد

کد خبر: 010301002 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ خرداد ۰۱ - ۹:۴۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، سمینار کاربرد مدلسازی اطلاعات ساختBIM در ساخت و سازهای شهری ، ویژه اعضای سازمان در روز ۳ شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ از ساعت ۱۰ تا ۱۴ برگزار می گردد

سمینار کاربرد مدلسازی اطلاعات ساختBIM در ساخت و سازهای شهری

سمینار کاربرد مدلسازی اطلاعات ساختBIM" در ساخت و سازهای شهری
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل برگزار می کند:
“سمینار کاربرد مدلسازی اطلاعات ساختBIM” در ساخت و سازهای شهری”
سمینار کاربرد مدلسازی اطلاعات ساخت ” BIM ” در ساخت و سازهای شهری ویژه اعضای سازمان در روز ۳ شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ از ساعت ۱۰ تا ۱۴ برگزار می گردد.
ساحل شاهی زارع عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با اعلام این خبر بیان کرد: مفهوم مدلسازی اطلاعات ساختمان “BIM” تحقق رویای ساخت، قبل ساخت بوده و به حداقل رساندن اشتباهات اجرائی و هم‌چنین کاهش هزینه ها و بالا بردن نرخ بهره وری در صنعت ساخت است.
شاهی زارع ادامه داد: رقابت برای ارائه پروژه های بهتر ساختمانی و زیرینایی باعث شده است تا شرکت‌های مهندسی و ساخت و ساز در جهان به پذیرش و پیاده سازی مفهوم “BIM” بپردازند.
وی تصریح کرد: کلیه اعضای سازمان فعال در رشته های ۷ گانه ساختمان می توانند در این سمینار شرکت کنند که در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی حضور در دوره نیز اعطاء خواهد شد.
این سمینار در روز ۳ شنبه مورخ ۳ خرداد ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ تا ۱۴ و در سالن آمفی تئاتر سازمان برگزار خواهد شد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ خرداد ۰۱
238 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0