انتخاب اعضای اصلی و علی‌البدل شورای مرکزی نظام مهندسی توسط رستم قاسمی انتخاب اعضای اصلی و علی‌البدل شورای مرکزی نظام مهندسی توسط رستم قاسمی

انتخاب اعضای اصلی و علی‌البدل شورای مرکزی نظام مهندسی توسط رستم قاسمی

 انتخاب اعضای اصلی و علی‌البدل شورای مرکزی نظام مهندسی توسط رستم قاسمی ، صورت گرفت. قرار بود تا اواخر اردیبهشت امسال و حداکثر اوایل خردادماه سی و دو نفر عضو اصلی و علی‌البدل توسط وزیر راه و شهرسازی انتخاب شوند

کد خبر: 010516008 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۶ مرداد ۰۱ - ۸:۲۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، انتخاب اعضای اصلی و علی‌البدل شورای مرکزی نظام مهندسی توسط رستم قاسمی ، صورت گرفت. قرار بود تا اواخر اردیبهشت امسال و حداکثر اوایل خردادماه سی و دو نفر عضو اصلی و علی‌البدل توسط وزیر راه و شهرسازی انتخاب شوند

انتخاب اعضای اصلی و علی‌البدل شورای مرکزی نظام مهندسی توسط رستم قاسمی

انتخاب اعضای اصلی و علی‌البدل شورای مرکزی نظام مهندسی توسط رستم قاسمی
اعضای اصلی و علی‌البدل شورای مرکزی نظام مهندسی انتخاب شدند
رئیس کمیسیون عمران مجلس از انتخاب سی و دو نفر اعضای اصلی و علی‌البدل شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان توسط رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی خبر داد.
بیست و دوم اردیبهشت ماه امسال پس از حاشیه‌ های متعدد در مورد نحوه برگزاری انتخابات شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان،‌ سرانجام این انتخابات به‌ صورت آنلاین و با حضور نماینده رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در ساختمان شورای مرکزی برگزار گردید.
مهدی اژدری مقدم رئیس هیئت اجرایی نهمین دوره انتخابات شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی بعد از برگزاری این انتخابات گفته بود: در نتیجه رای‌گیری و با رعایت همه موارد قانونی از نود و پنج داوطلب حاضر در این انتخابات شصت و چهار نفر انتخاب شدند.
وی گفت: برمبنای قانون، این شصت و چهار نفر به وزیر راه و شهرسازی معرفی شده تا از بین آنها بیست و پنج عضو اصلی و هفت عضو علی البدل را به‌ عنوان اعضای نهمین شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشور برای مدت سه سال انتخاب شوند.
قرار بود تا اواخر اردیبهشت امسال و حداکثر اوایل خردادماه سی و دو نفر عضو اصلی و علی‌البدل توسط وزیر راه و شهرسازی انتخاب شوند که در این اتفاق روی نداد. در این بین برخی سازمان‌ های نظام مهندسی استان‌ ها از جمله تهران خواستار افزایش سهم خود در شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان شده بودند.
حدود ۳ ماه پس از برگزاری انتخابات، رئیس کمیسیون عمران مجلس از انتخاب سی و دو نفر از منتخبان شورای مرکزی نظام مهندسی خبر داد و به تسنیم بیان کرد: وزیر راه و شهرسازی از بین شصت و چهار منتخب انتخابات، سی و دو نفر را انتخاب کرده است.
وی تصریح کرد: احتمالا طی روزهای آینده این افراد معرفی خواهند شد. پس از آن بین این سی و دو نفر رای‌گیری شده و سه نفر دارای بیشترین رای برای ریاست بر شورای مرکزی نظام مهندسی از طرف وزیر راه و شهرسازی به رئیس‌جمهوری برای صدور حکم معرفی می‌شوند.
دی‌ماه سال نود و هشت با حکم رئیس‌جمهور سابق،‌ احمد خرم برای سه سال به‌ عنوان رئیس سازمان نظام مهندسی کشور منصوب شده بود. این در حالی بود که وی، سی بهمن سال گذشته طی حکمی از سوی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی برکنار و جای خود را به حمزه شکیب داد.
منبع: خبرگزاری تسنیم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ مرداد ۰۱
1150 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0