انتخاب استان قم به عنوان پایلوت اجرای طرح اصلاح الگوی کشت در سطح کشور استاندار قم بیان داشت:

انتخاب استان قم به عنوان پایلوت اجرای طرح اصلاح الگوی کشت در سطح کشور

استاندار قم در جلسه صمیمی با عضوهای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی از انتخاب استان قم به عنوان پایلوت اجرای طرح اصلاح الگوی کشت در سطح کشور خبر داد.

کد خبر: 961208002 تاریخ انتشار: سه شنبه ۸ اسفند ۹۶ - ۷:۱۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،استاندار قم در جلسه صمیمی با عضوهای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی از انتخاب استان قم به عنوان پایلوت اجرای طرح اصلاح الگوی کشت در سطح کشور خبر داد.

انتخاب استان قم به عنوان پایلوت اجرای طرح اصلاح الگوی کشت در سطح کشور

انتخاب استان قم به عنوان پایلوت اجرای طرح اصلاح الگوی کشت در سطح کشور

استان قم به عنوان  پایلوت اجرای طرح اصلاح الگوی کشت در سطح کشور انتخاب شد

سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه صمیمی با عضوهای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم در تالار امام جواد (علیه السلام) استانداری برگزار گردید، با اشاره به اهمیت ایجاد ساختار نظام مند بخشهای مختلف برای توسعه استان گفت: در حوزه کشاورزی شاهد تعامل سازنده ی نظام مهندسی کشاورزی و جهاد کشاورزی استان هستیم که منجر به ثمرات خوبی در کشاورزی قم شده است.
صادقی، آموزش را لازمۀ ارتقاء سطح تخصص در رشته های مختلف ذکر کرد و ادامه داد: نظام مهندسی کشاورزی تمهیدات لازم برای آموزش اعضاء و فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی را فراهم کند.
نماینده عالی دولت در استان در ادامه با اشاره به اجرای طرح الگوی کشت در قم به عنوان استان پایلوت کشور، افزود: با توجه به کسب موفقیتهای قم در زمینه اصلاح روشهای آبیاری و صرفه جویی در مصرف آب امیدوار هستیم در حوزه اصلاح الگوی کشت هم کسب نتایج مثمر ثمری برای توسعه کشور در بخش کشاورزی را مشاهده کنیم.
وی با تأکید بر سیاست دولتمردان برای خصوصی سازی در همه حوزه ها، یاد آور شد: واگذاری تصدی گری بخشهای مختلف از جمله کشاورزی به بخش خصوصی میتواند با تزریق انگیزه نیروهای متخصص و کارآفرین، چرخهای توسعه کشور را بیش از گذشته به حرکت درآورد.

انتخاب استان قم به عنوان پایلوت اجرای طرح اصلاح الگوی کشت در سطح کشور

استاندار قم در خاتمه بزرگداشت روز مهندس را فرصتی برای تعامل بخشهای مختلف دولتی و غیر دولتی ذکر کرد و ثمره آن را شناسایی ظرفیتهای بخش خصوصی و ایجاد زمینه رشد استان دانست.
قابل ذکر است در آغاز نشست، خرمی ریاست سازمان مهندسی کشاورزی استان با بیان گزارشی از فعالیتهای این سازمان، توسعه اشتغال در بخش کشاورزی را نتیجه ی بروز رسانی ادوات کشاورزی واستفاده از روشهای نوین کشاورزی دانست.

منبع : ذاکر نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ اسفند ۹۶
1064 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0