انتخاب اعضا هیات اجرایی/مدیران دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی انتخاب اعضا هیات اجرایی/مدیران دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی

انتخاب اعضا هیات اجرایی/مدیران دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی

انتخاب اعضا هیات اجرایی/مدیران دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی ، هشتمین دوره فرایند انتخاب اعضای هیات اجرایی و مدیران نمایندگی‌های سازمان از ششم خرداد ماه برگزار خواهد شد

کد خبر: 020309007 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ خرداد ۰۲ - ۱۲:۰۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، انتخاب اعضا هیات اجرایی/مدیران دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی ، هشتمین دوره فرایند انتخاب اعضای هیات اجرایی و مدیران نمایندگی‌های سازمان از ششم خرداد ماه برگزار خواهد شد

انتخاب اعضا هیات اجرایی/مدیران دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی

انتخاب اعضا هیات اجرایی/مدیران دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی
ششم خرداد تا ششم تیر ماه سال جاری برگزار می‌گردد؛
انتخاب اعضا هیات اجرایی/مدیران دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی
عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی از برگزاری هشتمین دوره فرایند انتخاب اعضای هیات اجرایی و مدیران نمایندگی‌های سازمان از ششم خرداد ماه خبر داد.
زهید زارعی در این مورد، گفت: این فرایند انتخاب براساس نظام نامه نحوه تشکیل و اداره دفاتر نمایندگی سازمان مصوب سال ۹۶ شورای مرکزی و کاملا بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های اشاره شده در این نظام نامه برگزار می‌ گردد.
زارعی با بیان اینکه فرایند ثبت نام داوطلبان، آبان ماه سال گذشته انجام شده بود، گفت: با اینکه فرآیند استعلام‌ها کمی طولانی شد اما توانستیم هماهنگی های لازم را برای اجرای این مهم در خرداد ماه به انجام برسانیم، جدول زمان‌بندی برگزاری این فرایند علاوه بر روزنامه خراسان در دیگر درگاه‌های اطلاع‌رسانی سازمان نیز درج می‌گردد.
عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی گفت: طبق نظام نامه انتخابات در دو سطح برگزار می‌گردد؛ سطح اول در نمایندگی‌های شهرهای سبزوار و نیشابور است که به علت اینکه تعداد مهندسان دارای پروانه اشتغال به کار در این شهرها بیشتر از پانصد نفر است به صورت نمایندگی در جه یک به شمار می‌آیند.
زارعی ادامه داد: سطح دوم در سایر شهرهای استان است که زیر پانصد مهندس دارای پروانه اشتغال به کار دارند و براساس نظام‌نامه درجه دو هستند. در درجه یک هیات اجرایی شامل ۳ نفر از هر گروه ساختمانی (یک نفر از رشته عمران، یک نفر از رشته معماری و شهرسازی و ۱ نفر از گروه تاسیسات برقی و مکانیکی) انتخاب می‌شوند. با این حال در سایر نمایندگی‌ها همه افرادی که در انتخابات مشارکت می‌کنند فقط یک نفر را انتخاب می‌کنند.
وی با بیان اینکه فرایند برگزاری این انتخابات از ششم خرداد تا ۶ تیر ماه برگزار می‌گردد، تصریح کرد: نحوه برگزاری فرایند انتخاب و اخذ آرا به صورت فیزیکی است و شمارش آرا در همان روز انجام می‌شود که کاندیداها یا نماینده‌ آنان می توانند بر شمارش نظارت داشته باشند.
زارعی با تاکید بر اینکه تمام تلاش این است تا مشارکت مهندسان بیشتر شود، گفت: این انتخابات آراء وکالتی ندارد و رای به صورت اصالتی از مهندسان دارای پروانه اشتغال به کار معتبر در محل نمایندگی رای اخذ می‌شود.
عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی ادامه داد: انتخابات در ساعات اداری برگزار خواهد شد و برنده قطعی انتخابات کسی است که با توجه به درجه نمایندگی در گروه یا در نمایندگی خود بیشترین تعداد رای اخذ شده را داشته باشد. هر کدام از اعضا سازمان در نمایندگی ها جهت اطلاع بیشتر از جزییات برگزاری فرایند و به منظور آگاهی از زمان مناسب حضور خود با نمایندگی در ارتباط باشند. البته اطلاع‌رسانی در درگاه‌های سازمان هم انجام خواهد شد.
وی با عنوان اینکه هدف از برگزاری انتخابات، عمل به قانون نظام مهندسی در راستای جلب مشارکت اعضا در جهت تنسیق امور مهندسی است، افزود: برنده قطعی انتخابات کسی است که با توجه به درجه نمایندگی در گروه یا در نمایندگی خود بیشترین تعداد رای اخذ شده را داشته باشد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ خرداد ۰۲
246 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0