معارفه

معارفه انتخاب شدگان هیئت نمایندگی شیروان

آئین معارفه انتخاب شدگان هیئت نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرستان شیروان نیز برگزار گردید

کد خبر: 960216009 تاریخ انتشار: شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۶ - ۵:۰۱ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی آئین معارفه انتخاب شدگان هیئت نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرستان شیروان نیز برگزار گردیدمعارفه انتخاب شدگان هیئت نمایندگی شیروان

معارفه انتخاب شدگان هیئت نمایندگی شیروان

معارفه انتخاب شدگان هیئت نمایندگی شیروان

معارفه انتخاب شدگان هیئت نمایندگی شیروان

دومین آئین معارفه اولین انتخابات دفاتر نمایندگی سازمان استان، در شهرستان شیروان برگزار گردید.
فرماندار شهرستان شیروان بعنوان میهمان ویژه این مراسم، بر لزوم افزایش کیفیت ساخت و ساز در این شهرستان تاکید کرد و بیان داشت: هر چند طی چند دهه اخیر ساخت و سازها بسیار کیفیتر شده است اما باز هم امکان رشد در این وادی وجود دارد.”عباسعلی صفایی” افزایش سطح کیفی ساخت و سازها را به امنیت شهروندان نسبت داد و گفت: با توجه بقرار گرفتن استان در کمربند زلزله، لازم است که صنعت ساختمان سازی بسمت مهندسیتر شدن و پیروی از اصول شهرسازی پیش رود.
صفایی اجرای طرح هادی در روستاها را یکی از نشانه های افزایش کیفیت در صنعت ساختمان عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم در محدوده شهری بخصوص در بافت فرسوده شهرستان نیز نگاه خاص سازمان نظام مهندسی ساختمان را داشته باشیم.
وی هم چنین بر لزوم تنوع در شهرسازی و معماری در نقاط مختلف کشور تاکید کرد و اظهار داشت: ساخت و سازها بویژه در ورودی شهرها باید برای توریست جذاب باشد و در این باره میتوان از تجربه معماری اصولی کشورهای موفق الهام گرفت.
همچنین رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی در این جلسه ضمن قدر دانی از مشارکت گسترده مهندسین حوزه ساختمان شهرستان شیروان در انتخابات اخیر، برای ۳ برگزیده این انتخابات آرزوی موفقیت کرد.
مهندس “علی اکبر رمضانی” انتخابات را یکی از روشهای تفویض اختیار از طرف هیئت مدیره توصیف کرد و تاکید کرد: با تایید صلاحیت کلیه متقاضیان این حوزه، امکان رقابتی پرشور و سالم فراهم گردید و خوشبختانه مشارکت هشتاد درصدی اعضا را در انتخابات این شهرستان شاهد بودیم.


رمضانی از این مشارکت گسترده تقدیر و تصریح کرد: بطور قطع انتخاب این ۳ نفر از طرف اکثریت مهندسین، بار مسئولیت آنها را افزایش خواهد داد.
رمضانی خاطرنشان کرد: هیئت نمایندگی منتخب شهرستان، تنها مخاطب و نماینده چهارصدوبیست مهندس بخش ساختمان این شهر نیستند بلکه نماینده کلیه مردم شیروان در بخش ساختمان هستند و در این ارتباط مسئولیت سنگینی خواهند داشت.
وی افزود: کلیه اختیارات مهندسین باید در جهت افزایش خدمات، توسعه و زیباسازی شهر و مستحکم سازی سازه ها مورد استفاده قرار گیرد که در آخر به آسایش و رفاه بیش تر شهروندان ختم گردد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی اذعان کرد: برای این منظور هیئت نمایندگی منتخب باید بتواند از تخصص و توان کلیه مهندسین برای اجرایی شدن قانون نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان استفاده نماید.
وی هم چنین از ورود فرماندار بعنوان بالاترین مقام اجرایی و حاکمیتی شهرستان به بحث افزایش خدمات حوزه مهندسی و شهری تقدیر نمود و ادامه داد: شهرستان شیروان دارای ظرفیت بالایی در بسیاری از حوزه هاست که بکمک مسئولین شهری باید از این ظرفیت بهره برداری مناسبی را داشته باشد.
مهندس رمضانی در پایان خطاب بتمامی اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرستان شیروان اضافه کرد: از آنجا که تمامی اقدامات در بخش عمرانی بنام نظام مهندسی ساختمان ثبت میشود لذا هرگز نسبت به مسائل این بخش بیتفاوت نباشید.
شهرستان شیروان چهارصدوبیست عضو نظام مهندسی ساختمان دارد که صدوهشتاد نفر از آنها پروانه دار هستند و در انتخابات اخیر آقایان: مهندس”محمدرضا جعفری”، مهندس “حسن مرادی” و مهندس “محمد ابراهیم سیاح” بترتیب در گروههای عمران، تاسیسات و معماری و شهرسازی بعنوان منتخب اکثریت اعضا معرفی گشتند.
منبع: سازمان نظام مهندسی خراسان شمالی

 

کانال تلگرام نظام مهندسی فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ اردیبهشت ۹۶
1459 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
1 0