دیدار سفیدگر با غلامرضا شریعتی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی دیدار سفیدگر با غلامرضا شریعتی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی

دیدار سفیدگر با غلامرضا شریعتی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی

دیدار سفیدگر با غلامرضا شریعتی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی ، صورت گرفت. سفیدگر با بیان عملکردهای آموزشی، ترویجی و تنسیقی سازمان نظام‌مهندسی، به بحث‌های بیمه‌ای مهندسان نیز اشاره کرد

کد خبر: 010611009 تاریخ انتشار: جمعه ۱۱ شهریور ۰۱ - ۱۰:۱۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دیدار سفیدگر با غلامرضا شریعتی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی ، صورت گرفت. سفیدگر با بیان عملکردهای آموزشی، ترویجی و تنسیقی سازمان نظام‌مهندسی، به بحث‌های بیمه‌ای مهندسان نیز اشاره کرد

دیدار سفیدگر با غلامرضا شریعتی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی

دیدار سفیدگر با غلامرضا شریعتی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی
شریعتی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی، روز ۳ شنبه با حضور در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در نشست با رئیس و دبیر سازمان در مورد مشکلات و چالش های این نهاد تخصصی گفت گو و تبادل نظر کرد.
حمید سفیدگر رییس سازمان در این نشست طی اظهاراتی، نظام مهندسی ساختمان مازندران با بیش از چهل هزار نفر عضو را بعنوان بزرگ‌ترین تشکل تخصصی غیر دولتی معرفی کرد که خدمات مهمی به شهروندان ارائه می کند و اظهار امیدواری کرد با حمایت نمایندگان با رفع چالشها کیفیت خدمات مهندسین ارتقا یابد.
وی ضمن اشاره به ماهیت غیرانتفاعی بودن و استقلال مالی این سازمان صنفی، از تلاش جدی مهندسان عضو جهت ارائه بهترین خدمات تخصصی خبر داد و تقویت زیرساخت‌های آموزشی و خدماتی را از مهم‌ترین اهداف سازمان نظام‌مهندسی دانست .
رییس سازمان استان با بیان عملکردهای آموزشی، ترویجی و تنسیقی سازمان نظام‌مهندسی، به بحث‌های بیمه‌ای مهندسان نیز اشاره کرد و با تاکید بر برخی از رویه‌ها و چالشهای آن، خواستار افزایش اعتبار شغلی و ضمانتی برای همه مهندسان به ‌خصوص اعضای دارای پروانه اشتغال شد و بر تعریف ساز و کار قانونی جهت بهره‌برداری مهندسین از صندوق بیمه‌ای که مالکین و کارفرمایان هزینه آن را می ‌پردازند تاکید نمود.
وی ضمن اشاره به موضوع اصلاح قانون نظام مهندسی تصریح کرد: اصلاح قانون نظام مهندسی امری لازم و ضروری است و پیش نویس آن در کمیسیون عمران مجلس با رویکرد اصلاح تخصصی در دست بررسی است لذا امیدوار هستیم با توجه به اینکه پیشنهادات اعضای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان مازندران با مشارکت نظامات مهندسی کشور تدوین و به کمک شورای مرکزی به نمایندگان محترم ارائه شده مورد توجه نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.
سفیدگر با تاکید بر موضوع بیمه تامین اجتماعی مهندسین اظهار داشت: از نمایندگان استان انتظار داریم موضوع بیمه تامین اجتماعی مهندسین که در مورد اجرایی شدن آن پیشنهادات مختلفی ارایه شده در اصلاح قانون لحاظ شود و گفت: از نمایندگان انتظار داریم مهندسان را بازوی مشورتی خود دانسته و به ما اعتماد کنند تا گره گشای مشکلات مردم باشیم و ما نیز آمادگی داریم با ارائه دیدگاههای کارشناسی در خصوص نهضت ملی مسکن، و ساخت و سازها در کنار مسولان باشیم .
در ادامه این نشست، شریعتی با تاکید بر تقویت همدلی و همراهی همه ی گروهها نهادها و مجموعه های در جهت توسعه استان، نقش نظام مهندسی را به عنوان یک مجموعه ی تخصصی خیلی مهم دانست.
شریعتی در ادامه با قول مساعد بر پی‌گیری موارد مطرح شده در مورد اصلاح قانون و بیمه مهندسان بعنوان مهم‌ترین انتظار جامعه ی مهندسی تاکید کرد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ شهریور ۰۱
269 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0